Retail
Beverage World: Συνεργασία με την Touchpoint Strategies για ισχυροποίηση της εικόνας της
Beverage World: Συνεργασία με την Touchpoint Strategies για ισχυροποίηση της εικόνας της
Σε συνεργασία με την Touchpoint Strategies προχώρησε η Beverage World, για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στρατηγικής, εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.

Συγκεκριμένα, η Touchpoint Strategies θα συμβάλει στη στρατηγική της εταιρείας και θα παρέχει 360° υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας, με στόχο την ανάδειξη και ισχυροποίηση της εικόνας της Beverage World.
Πέρα από υπηρεσίες στρατηγικού σχεδιασμού επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, η Touchpoint Strategies έχει αναλάβει, επίσης, συμβουλευτικό ρόλο σε επίπεδο ενεργειών ΕSG, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και event management.

Ποια προϊόντα έχει στο χαρτοφυλάκιό της η Beverage World 
Η Beverage World, εταιρεία του Oμίλου Photos Photiades στην Ελλάδα, ιδρύθηκε το 2005 και το portfolio της περιλαμβάνει προϊόντα παγκοσμίως γνωστά, όπως Lavazza Coffee, Angostura rums & bitters, Appleton Estate Jamaican rum, Gabriel Boudier liquers, Frangelico, Crodino non-alcohol aperitivo, AXIA extra dry mastiha, ελληνική craft μπύρα VOREIA και πολλά άλλα.
Ο Όμιλος Photos Photiades δραστηριοποιείται σε Κύπρο, Ελλάδα, Ρουμανία, Κροατία και Σλοβενία.
 

  • Beverage World
  • συνεργασία
  • Touchpoint Strategies
  • εταιρική επικοινωνία
  • δημόσιες σχέσεις
  • στρατηγικοί
  • Όμιλος Photos Photiades