Οι μη κερδοσκοπικές οργανώσεις Ad Council και Opportunity@Work ενώνουν δυνάμεις και θέτουν στο στόχαστρο τους περιορισμούς στην οικονομική κινητικότητα, λανσάροντας μια νέα καμπάνια που φέρνει στο προσκήνιο τους περισσότερους από 70 εκ. ειδικευμένους εργάτες που απασχολούνται στις ΗΠΑ χωρίς πτυχίο πανεπιστημίου, οι οποίοι συχνά στιγματίζονται και δυσκολεύονται να βρουν ικανοποιητική μακροχρόνια εργασία.
Η πρωτοβουλία υποστηρίζεται από 50 σχεδόν εταιρείες, μεταξύ των οποίων, οι Google, Walmart, IBM, Comcast NBCUniversal, Chevron και Accenture και καλεί εργοδότες και εργαζόμενους να «σκίσουν το χάρτινο ταβάνι», το οποίο αντιπροσωπεύει τα εμπόδια ανοδικής κινητικότητας που αντιμετωπίζουν εργαζόμενοι που δεν έχουν ανώτατη εκπαίδευση.
Η καμπάνια «Tear the Paper Ceiling» στοχεύει στο να αμβλύνει το χάσμα που προκύπτει, «να αλλάξει το αφήγημα ώστε να αναδείξει και να επιβεβαιώσει τις δεξιότητες που κομίζουν στους χώρους εργασίας».
Με την υπογραφή της Ogilvy, περιλαμβάνει ένα κεντρικό spot και 2 υποστηρικτικά και λανσαρίστηκε σε event σε συνεργασία με το LinkedIn.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, TheDrum