Με στόχο να αναδείξουν τις δυνατότητες του νέου Lysol Laundry Sanitizer, το οποίο υπόσχεται ότι εξουδετερώνει το 99% των βακτηρίων, που προκαλούν δυσοσμία στα ρούχα, οι ερευνητές του brand χρησιμοποίησαν μια συνθετική φόρμουλα, με βάση ακριβώς αυτά τα βακτήρια.
Για του λόγου το αληθές, οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να μυρίσουν το αποτρόπαιο δημιούργημα και να το συγκρίνουν με τη μυρωδιά μιας κάλτσας πλυμένης με Lysol, σε ένα activation μπροστά από το γήπεδο της ομάδας μπέιζμπολ Boston Red Sox.
Η επιλογή δεν ήταν τυχαία, καθώς η μάρκα έγινε ο επίσημος συνεργάτης απολύμανσης ρούχων της ομάδας, ίσως λόγω ονόματος, ή και της εμπειρίας της με ιδρωμένες κάλτσες.Παράλληλα, σε συνεργασία με την κωμικό Rachel Dratch, το brand λάνσαρε το #LysolLaundryChallenge, προκαλώντας τους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν το προϊόν και αν δεν μείνουν ικανοποιημένοι να πάρουν τα χρήματά τους πίσω.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, PRNewswire