Η καμπάνια αυτή έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των μικρών παιδιών καθώς ξεκινούν το σχολείο.
Νέα έρευνα δείχνει ότι το 72% των μικρών παιδιών ανησυχούν γι’ αυτό το σημαντικό γεγονός της ζωής τους, ενώ πάνω από τους μισούς γονείς (51%) εκφράζουν ότι έχουν και εκείνοι, επίσης, την ίδια ανησυχία.
Μαζί, οι Πριγκίπισσες της Disney και η παγκόσμια εκπαιδευτική φιλανθρωπική οργάνωση The Female Lead, δημιούργησαν μια σειρά από βίντεο και μάντρα αυτοπεποίθησης, που βρίσκονται στο Disney Greece YouΤube και στο DisneyGreece IG & Facebook, εμπνευσμένα από τις ιστορίες των Πριγκιπισσών της Disney.
Τα βίντεο παρουσιάζουν τα χαρακτηριστικά των ηρωίδων που τις κάνουν πρότυπα για μίμηση, όπως η επιμονή της Τιάνα και η γενναιότητα της Ραπουνζέλ, τις οποίες αφηγούνται οι νεαρές YouTuber, συγγραφείς και παιδιά-επιχειρηματίες, Kirsten (14) και Aiyven (13) Mbawa.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος