Η διαφημιστική δαπάνη στο δίκτυο για τη συγκεκριμένη κατηγορία διαφημιζόμενων εκτινάχθηκε κατά 231% πέρυσι, αγγίζοντας τα 30 εκ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2022, καταγράφοντας έτσι την υψηλότερη ανάπτυξη, συγκριτικά με τις υπόλοιπες μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες, όπως Facebook, Snapchat και Google.
Τα Google Ads, επίσης, σημείωσαν σημαντική ενίσχυση και κατατάχθηκαν στη δεύτερη θέση ως προς το ad spend του D2C καναλιού.
Η έρευνα ανέλυσε διαφημιστική επένδυση ύψους 530 εκ. δολαρίων σε 5.000 ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου και βρήκε ότι brands με ετήσια έσοδα μεταξύ ενός εκ. και 5 εκ. δολαρίων αξιοποιούν στο μέγιστο το TikTok, πολύ περισσότερο από μεγαλύτερα brands.
H Alexa Kilroy, Head of Brand της Triple Whale, αποδίδει το εύρημα σε διάφορες παραμέτρους, όπως το χαμηλότερο οικονομικό κόστος, το ρίσκο μιας νέας στρατηγικής, οι επιλογές του ανταγωνισμού ανταγωνισμός και το κοινό - στόχος.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge