Σημαντική ήταν και η βελτίωση στον συντελεστή πληρότητας, ο οποίος ανήλθε σε 79,2%, ήτοι 23 ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Η προσφερόμενη χωρητικότητα κατά το δεύτερο τρίμηνο ανέκαμψε στο 86% συγκριτικά με το 2019, με την άρση των περιορισμών.
Η σημαντική αύξηση του πτητικού έργου και η ανάκαμψη της ζήτησης συνέβαλλαν σε αύξηση κατά 201% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών το δεύτερο τρίμηνο του 2022, ο οποίος διαμορφώθηκε σε €327,3 εκ., από €108,6 εκ. το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Παρά τον υπερδιπλασιασμό του κόστους καυσίμων (σε σχέση με το 2019), ο Όμιλος το δεύτερο τρίμηνο του 2022 εμφάνισε κέρδη προ φόρων €17,7 εκ. και κέρδη μετά από φόρους ύψους €10,8 εκ., από ζημίες €33,9 εκ. το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Συνολικά, για το πρώτο εξάμηνο ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών παρουσιάζει αύξηση 193%, με την επιβατική κίνηση να καταγράφει αύξηση 187% και τις συνολικές προσφερόμενες θέσεις να είναι αυξημένες κατά 101%, συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Οι καθαρές ζημίες μετά από φόρους το πρώτο εξάμηνο του έτους διαμορφώθηκαν σε €27,7εκ. έναντι ζημιών €78,4 εκ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Δημήτρης Γερογιάννης, σημείωσε ότι « παρά το κόστος καυσίμων, καταφέραμε να επιστρέψουμε σε κερδοφορία ήδη από το δεύτερο τρίμηνο, πριν το πάντα ισχυρότερο και καθοριστικό για τα ετήσια αποτελέσματα τρίτο τρίμηνο. Η ανοδική πορεία συνεχίστηκε και κατά του καλοκαιρινούς μήνες,όπου προσφέροντας το 98% των προ-πανδημίας χιλιομετρικών θέσεων, πετύχαμε ενίσχυση των πληροτήτων μας στο 84% κατά το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου, με 3,2 εκ. επιβάτες σε μόνο δύο μήνες, ενισχύοντας την προβλεπόμενη κερδοφορία για το σύνολο της χρήσης του 2022. Σίγουρα έχουμε ακόμη μπροστά μας προκλήσεις και αβεβαιότητες. Συνεχίζουμε με αμείωτο ρυθμό τις επενδύσεις μας για περαιτέρω ενίσχυση του προϊόντος μας και αποδοτικότερη διαχείριση του δικτύου και του στόλου μας».