Retail
Aldi: Γιατί έγινε η 4η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο
Aldi: Γιατί έγινε η 4η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο
Η τέταρτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο έγινε η Aldi για πρώτη φορά, εκτοπίζοντας στην πέμπτη θέση την εταιρεία Morrisons, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας λιανικής, που πραγματοποίησε η εταιρεία Kantar.

Αναλυτικότερα, η Kantar ανέφερε στην έρευνά της ότι ο πληθωρισμός των τροφίμων έκανε νέο ρεκόρ αύξησης με ποσοστό 12,4% τον Αύγουστο 2022, επισημαίνοντας ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνεται με τον ταχύτερο ρυθμό του εδώ και 40 χρόνια, καθώς οι τιμές των τροφίμων ανεβαίνουν, με το κόστος διαβίωσης να εξαντλεί τις τσέπες των ντόπιων καταναλωτών.
Οι καταναλωτές ψάχνουν «εφήμερες» λύσεις για να αντιμετωπίσουν τη μάστιγα του πληθωρισμού, μέσα από την χρήση εκπτωτικών κουπονιών, δείχνοντας παράλληλα προτίμηση σε σούπερ μάρκετ τα οποία διαθέτουν προϊόντα με μειωμένες τιμές, σε σύγκριση με τα παραδοσιακά που επέλεγαν μέχρι πρότινος.

Στο 9,3% το μερίδιο αγοράς της Aldi
Συγκεκριμένα, όσον αφορά στις πωλήσεις της Aldi, εκείνες αυξήθηκαν σχεδόν κατά 1/5, σε σύγκριση με το 2021, αποκτώντας μερίδιο αγοράς 9,3%.
Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις της Morrisons μειώθηκαν κατά 4,1% την ίδια περίοδο, με το μερίδιο αγοράς της να υποχωρεί στο 9,1%.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aldi στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, Τζάιλς Χάρλεϊ, δήλωσε ότι «οι καταναλωτές επιλέγουν την Aldi έναντι των παραδοσιακών σούπερ μάρκετ, καθώς εκείνα συνεχίζουν να προωθούν τα προϊόντα τους σε πλήρεις τιμές».

Στην κορυφή παραμένει η Tesco
Αναφορικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar, η Tesco κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο με 26,9%. Ακολουθεί δεύτερη η Sainsbury's με 14,6% και επόμενη στη σειρά η Asda με ποσοστό μεριδίου αγοράς το 14,1%.

ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος

  • Ηνωμένο Βασίλειο
  • Aldi
  • σούπερ μάρκετ
  • αλυσίδα
  • αύξηση
  • μερίδιο αγοράς
  • Kantar