Αναλυτικότερα, η Heinz άγγιξε τις 49 εκ. στερλίνες στο διάστημα των επόμενων τεσσάρων εβδομάδων μετά τις 2 Ιουλίου 2022, σύμφωνα με την έρευνα του The Grocer.
Αντίθετα, κατά τη διάρκεια των τεσσάρων εβδομάδων έως τις 2 Ιουλίου, όταν έλαβε χώρα η αναταραχή της εφοδιαστικής σχέσης ανάμεσα στις δύο εταιρείες, οι πωλήσεις της Heinz μειώθηκαν κατά 1,1 εκ. στερλίνες, σημειώνοντας δηλαδή μία πτώση 2,2%.
Υπενθυμίζεται ότι, η Tesco είχε παραχωρήσει ορισμένες από τις αυξήσεις τιμών.
Αν και οι τιμές των κωδικών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, όπως πακέτα φασόλια 4x415g και μπουκάλια 915g Squeezy Ketchup, παρέμειναν σταθερές, η έρευνα του The Grocer φανέρωσε ότι οι τιμές της σειράς της Heinz, που διατίθεται στο ράφι της Tesco έχει αυξηθεί κατά 51%, παίρνοντας το ρίσκο να οδηγηθούν οι καταναλωτές σε άλλα καταστήματα λιανικής.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος