Retail
Heinz: Αύξηση πωλήσεων μετά την «ανακωχή» με την Tesco
Επιστροφή στην κανονικότητα μετά την απότομη πτώση
Heinz: Αύξηση πωλήσεων μετά την «ανακωχή» με την Tesco
Ύστερα από την έντονη διαμάχη, που προηγήθηκε τον Ιούλιο ανάμεσα στην Tesco και την Heinz, λόγω των υψηλών τιμών, η εταιρεία με τα διάσημα κονσερβοποιημένα ψητά φασόλια και τις σάλτσες, αφού επέστρεψε στα ράφια της Tesco, σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 1%.

Αναλυτικότερα, η Heinz άγγιξε τις 49 εκ. στερλίνες στο διάστημα των επόμενων τεσσάρων εβδομάδων μετά τις 2 Ιουλίου 2022, σύμφωνα με την έρευνα του The Grocer. 
Αντίθετα, κατά τη διάρκεια των τεσσάρων εβδομάδων έως τις 2 Ιουλίου, όταν έλαβε χώρα η αναταραχή της εφοδιαστικής σχέσης ανάμεσα στις δύο εταιρείες, οι πωλήσεις της Heinz μειώθηκαν κατά 1,1 εκ. στερλίνες, σημειώνοντας δηλαδή μία πτώση 2,2%.
Υπενθυμίζεται ότι, η Tesco είχε παραχωρήσει ορισμένες από τις αυξήσεις τιμών.
Αν και οι τιμές των κωδικών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, όπως πακέτα φασόλια 4x415g και μπουκάλια 915g Squeezy Ketchup, παρέμειναν σταθερές, η έρευνα του The Grocer φανέρωσε ότι οι τιμές της σειράς της Heinz, που διατίθεται στο ράφι της Tesco έχει αυξηθεί κατά 51%, παίρνοντας το ρίσκο να οδηγηθούν οι καταναλωτές σε άλλα καταστήματα λιανικής.

ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος
 

  • Heinz
  • Tesco
  • "ανακωχή"
  • προϊόντα
  • ράφια
  • πωλήσεις
  • αύξηση