Σύμφωνα με την έκθεση Media Reactions 2022, την ετήσια παγκόσμια κατάταξη ad equity των καναλιών media και των media brands της Kantar, οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα της Amazon χαρακτηρίστηκαν περισσότερο «relevant και χρήσιμες» μεταξύ 9 media brands που εξετάστηκαν το 2022.
Το TikTok κατετάγη δεύτερο για το brand equity και εξακολουθεί να θεωρείται καινοτόμο και περισσότερο διασκεδαστικό από άλλα ψηφιακά media brands.
Αν και έχασε την πρώτη θέση ως προς το brand equity για τους καταναλωτές, έχει κερδίσει σε αξιοπιστία ανάμεσα στους marketers.
Το Instagram παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων των marketers ως διαφημιστικό μέσο, ακολουθούμενο από τα Google και YouTube.
Όσον αφορά τα διαφημιστικά κανάλια, το offline βρέθηκε και πάλι στην κορυφή της λίστας για το κοινό, που είναι περισσότερο θετικό απέναντι σε διαφημίσεις σε χορηγούμενα events, σε περιοδικά και στον κινηματογράφο.
Όσον αφορά το digital, το influencer περιεχόμενο ξεχώρισε ως το προτιμώμενο format.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC