Ο Main θα παραμείνει ως senior adviser μέχρι το τέλος του έτους, αν και δεν έχουν δημοσιοποιηθεί λεπτομέρειες ως προς τους λόγους της αλλαγής σκυτάλης, ή τα επόμενα βήματα του απερχόμενου CEO.
Σε ανακοίνωσή του, ο Mark Read, CEO της μητρικής εταιρείας WPP, δήλωσε: «Με τον μετασχηματισμό του agency να βρίσκεται ένα χρόνο μπροστά από το χρονοδιάγραμμα που είχαμε σκεφτεί, ο Andy αποφάσισε ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να αναζητήσει μια νέα πρόκληση».
Ο Main εντάχθηκε στο δυναμικό της Ogilvy τον Ιούνιο του 2020, προερχόμενος από την Deloitte Digital όπου ήταν Global CEO και όπου θήτευσε για περισσότερες από 2 δεκαετίες.
Ο Main αναδιοργάνωσε την Ogilvy εστιάζοντας στον εκσυγχρονισμό των δυνατοτήτων της, με επίκεντρο την τεχνολογία.
Η Bulchandani εντάχθηκε στην Ogilvy τον Νοέμβριο του 2020, μετά από 20 χρόνια υπηρεσίας στη McCann, όπου διατέλεσε Πρόεδρος για το business της Β. Αμερικής και ήταν επικεφαλής εμβληματικών καμπανιών, όπως η «Priceless» της Mastercard.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Campaign