Η Volvo συνεργάστηκε με τον YouTube creator, Andrew Huang, για την προώθηση του νέου της μοντέλου XC60 Recharge Plug-in Hybrid και η καμπάνια «The Sounds of the Volvo XC60 Plug-in Hybrid», με την υπογραφή των Mindshare και Grey, περιλαμβάνει ένα μουσικό video με ήχους που προέρχονται αποκλειστικά από τη χρήση του αυτοκινήτου να έχουν μετατραπεί σε έναν χορευτικό, upbeat ρυθμό.
Ο Andrew Huang είναι μουσικός, μερικώς κωφός και έχει πάνω από 2 εκ. followers στο YouTube.
Μαζί με τη συνεργάτη του, μουσικό και παραγωγό, Keeley Bumford, πρωταγωνιστούν στο video, αναδεικνύοντας τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, «μεταφράζοντάς» τις παράλληλα σε μουσική.
Στόχος της μάρκας είναι η προσέγγιση ενός νεαρότερου, πολυεθνικού κοινού, που ενδιαφέρεται περισσότερο για το design και την τεχνολογία και το οποίο μπορεί να μην είχε σκεφτεί στο παρελθόν ένα πολυτελές SUV ως επιλογή.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge