Τα παραπάνω αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για την Ogilvy, κατά τον σχεδιασμό της νέας outdoor καμπάνια της για τη Eurobank Κύπρου.
Συγκεκριμένα, μέσα από μεταμορφωτικές αλλαγές, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα κάποιο καλύτερο αποτέλεσμα από την αρχική τους μορφή, η καμπάνια επιχειρεί να επικοινωνήσει την καινοτόμα φύση της τράπεζας και τη συνεχή εξέλιξη των προϊόντων της προς το καλύτερο.
Η καμπάνια αναπτύσσεται, προς το παρόν, στα αεροδρόμια της Λάρνακας και της Πάφου, ενώ εντάχθηκε στη λίστα Ads of the world.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος