Αυτό καταδεικνύει η τελευταία έκθεση του WARC, «The Ad Spend Outlook 2022/23: Impacts of The Economic Slowdown».
Από τους 18 κλάδους που μελετήθηκαν, μόνον 4 εκτιμάται ότι θα περικόψουν τη διαφημιστική τους επένδυση: μεταφορές και τουρισμός (-0,4%), αλκοολούχα ποτά (-1,1%), οικονομικές υπηρεσίες (-4,5%) και αυτοκινητοβιομηχανία (-12,4%).
Η τελευταία αποτελεί μάλιστα τον μοναδικό κλάδο, που θα σημειώσει αρνητικά πρόσημα τόσο τη φετινή (-5,3%) όσο και την επόμενη χρονιά (-12,4%).
Η αγορά τεχνολογίας και ηλεκτρονικών, η τρίτη μεγαλύτερη από τις 12 που διερεύνησε το WARC, θα οδηγήσει την ανάπτυξη του ad spend φέτος (+25%) και του χρόνου (+11,5%). Ακολουθεί η κατηγορία pharma&healthcare, (11% το 2022 και 7,5% το 2023), ενώ το retail, η μεγαλύτερη αγορά της έκθεσης, αναμένεται να διευρύνει τα διαφημιστικά της budgets κατά 6,8% το τρέχον έτος και 3,6% το ερχόμενο.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC