Σε παγκόσμια κλίμακα, η τεχνογνωσία στο digital marketing αποτελεί το νούμερο ένα προσόν που αναφέρουν οι επαγγελματίες της αγοράς στα προφίλ τους στην πλατφόρμα και έπονται social media marketing και search engine optimisation.
Στην τέταρτη θέση εμφανίζεται η στρατηγική marketing, ακολουθούμενη από γνώση του Adobe Photoshop, email marketing και content.
Τη λίστα του skillset συμπληρώνουν η διαφήμιση, η κατανόηση των Google Analytics και η εταιρική επικοινωνία.
Η Head of EMEA and LATAM του B2B Institute του LinkedIn, Mimi Turner, αναγνωρίζει μια «δυνατή ισορροπία» μεταξύ δεξιοτήτων, που σχετίζονται την τακτική ικανότητα στο digital marketing και αυτών που συνδέονται με τη συνολική εποπτεία της στρατηγικής.
Όπως προκύπτει και από προηγούμενα στοιχεία της πλατφόρμας, οι τεχνικές δεξιότητες στο industry έχουν αυξηθεί κατά 47% την τελευταία πενταετία.
Ωστόσο, όπως υποστηρίζει η ίδια «στο marketing παρατηρούμε μια ανάκαμψη της πίστη στο brand και στο brand strategy. Αυτό που βλέπουμε πλέον είναι marketers με ένα 360 toolkit. Πρέπει να διαθέτεις τεχνικά προσόντα, δεξιότητες τακτικής, στρατηγική οπτική και content skills».
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Marketingweek.com