Marketing Week
Meta Marketing: Τι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν σχεδιάζετε χριστουγεννιάτικες καμπάνιες
Meta Marketing: Τι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν σχεδιάζετε χριστουγεννιάτικες καμπάνιες
Η περίοδος των χριστουγεννιάτικων αγορών είναι μια κρίσιμη περίοδος για τις εταιρείες, τους εμπόρους και τους διαφημιστές.

Το πώς σχεδιάζουμε μια καμπάνια πριν από τα Χριστούγεννα και το κατά πόσο λαμβάνουμε υπόψη τις επικρατούσες τάσεις και τις προ-τιμήσεις των καταναλωτών θα μεταφραστεί σε πραγματικά κέρδη και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του DailyFax Ελλάδος, η Meta ετοίμασε μερικές πολύτιμες συμβουλές για τις διαφημιστικές δραστηριότητες κατά την περίοδο αγορών του Νοεμβρίου και του Δεκεμβρίου.
Το τελευταίο τρίμηνο του έτους είναι μια ιδιαίτερη στιγμή στο ημερολόγιο των διαφημιστών.
Ο αριθμός των προσφορών και των εκπτώσεων ενθαρρύνει τις αγορές, αλλά μπορεί, επίσης, να είναι χαώδης για τους καταναλωτές, καθώς καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε εκατομμύρια διαθέσιμα προϊόντα.
Η σημερινή τεχνολογία μας προσφέρει νέες ευκαιρίες για την αλλαγή των αναγκών των καταναλωτών.
Επομένως, μπορούμε να επισημάνουμε μερικές από τις πιο ουσιαστικές παρατηρήσεις, που πρέπει να έχετε κατά νου όταν σχεδιάζετε διαφημιστικές καμπάνιες την προ-χριστουγεννιάτικη περίοδο.

Βάλτε σε πρώτο πλάνο τις προτιμήσεις των καταναλωτών
Οι καταναλωτές εκτιμούν τις προτάσεις προϊόντων που ταιριάζουν με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους.
Οι επιτυχημένες καμπάνιες ενισχύουν την προβολή του brand σε εποχές αυξημένων πωλήσεων για να προσεγγίσουν νέους πελάτες.
Είναι καλή ιδέα να ξεκινήσετε την καμπάνια του brand λίγες εβδομάδες πριν από την αναμενόμενη εποχή αυξημένων πωλήσεων και να επεκτείνετε τη στόχευση, ώστε οι διαφημίσεις προϊόντων να προσεγγίζουν όλο και περισσότερους νέους χρήστες.
Τα εργαλεία της Meta, όπως το pixel και το conversion API, σάς επιτρέπουν να μοιράζεστε δεδομένα μάρκετινγκ, ενώ εγγυώνται το απόρρητο των χρηστών.

Προσελκύστε το κοινό σας
Χάρη στην ανάπτυξη της τεχνολογίας επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, οι ευκαιρίες να εμπλουτίσετε τη διαδικασία αγορών φαίνονται ατελείωτες.
Τα φίλτρα AR επιτρέπουν στους χρήστες να συνάψουν άμεση σχέση με ένα προϊόν, το οποίο μπορούν, για παράδειγμα, να οραματιστούν στο σπίτι τους ή, όπως στην περίπτωση των καλλυντικών ή των ρούχων, να το δοκιμάσουν και να δουν πώς θα τους φαίνεται.
Η προσέλκυση κοινού σημαίνει επίσης συνεργασία με διαδικτυακούς δημιουργούς.
Εδώ, το πιο σημαντικό πράγμα είναι να σκεφτείτε το κοινό-στόχο της μάρκας και να επιλέξετε κάποιον που μπορεί να προσεγγίσει την κοινότητά του με δημιουργικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Αξίζει να αφήσετε τους δημιουργούς να μιλούν εκ μέρους του brand- η επιτυχία βασίζεται στη χρήση της φωνής κάποιου που παρουσιάζει φυσικά το brand και το μήνυμά της.

Εξασφαλίστε μια αυτοματοποιημένη διαδικασία αγοράς
Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυξημένων αγορών, είναι καλή ιδέα να υπενθυμίζετε το brand σας στους πελάτες που έχουν δείξει ξεκάθαρη πρόθεση αγοράς - ένα εργαλείο επαναστόχευσης, όπως οι διαφημίσεις καταλόγου Advantage+, μεταξύ άλλων, θα τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν στην εφαρμογή ή τον ιστότοπο σας.
Αξίζει να επωφεληθείτε από τις πολυάριθμες δυνατότητες που είναι διαθέσιμες στο Instagram και το Facebook, όπως η προσθήκη ετικετών σε προϊόντα που εμφανίζονται σε φωτογραφίες ή η αγορά προσαρμοσμένων κοινού.
Αυτές είναι μόνο μερικές από τις συμβουλές, που πρέπει να έχετε κατά νου όταν σχεδιάζετε μια χριστουγεννιάτικη καμπάνια.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος

  • Meta Marketing
  • Οδηγός
  • χριστουγεννιάτικη καμπάνια
  • σχεδιασμός