Η τάση αυτή ευνοεί την εμπορική τοποθέτηση εικονικών προϊόντων και ανοίγει νέες ευκαιρίες για τα brands, σύμφωνα με τη νέα έκθεση WARC Consumer Trends.
Επίσης, σύμφωνα με τα ευρήματα, ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει οδηγήσει τις μάρκες να λάβουν θέση σε πολιτικά ζητήματα, την ίδια στιγμή, ωστόσο, οι εταιρείες δεν θα πρέπει να αγνοήσουν το «lipstick effect», την τάση δηλαδή οι καταναλωτές να κάνουν επιλογές που τους προσφέρουν ευχαρίστηση με χαμηλό κόστος, σε περιόδους κρίσης.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, σε αυτό το οικονομικό κλίμα, οι επιχειρήσεις καλούνται να διερευνήσουν οικονομικότερα πακέτα και υπηρεσίες, με τους κλάδους του ταξιδιού, των events και της εστίασης, οι οποίοι έχουν ήδη πληγεί από την πανδημία Covid 19, να είναι και πάλι περισσότερο εκτεθειμένοι.
Με βάση ένα σύνολο μελετών της GWI και ερευνητικά δεδομένα του WARC, η νέα έκθεση WARC Consumer Trends διερευνά τα σημαντικότερα ζητήματα, που θα επηρεάσουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, εστιάζοντας σε κοινωνικές τάσεις, καταναλωτικές δραστηριότητες, ψηφιακό εμπόριο και το μέλλον του Web3.
ΠΗΓΗ: DailyFax, WARC