Οι Κινέζοι καταναλωτές στρέφονται περισσότερο προς τα εγχώρια παραγόμενα παγωτά
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έρευνα, η κινεζική αγορά παγωτού είναι η μεγαλύτερη διεθνώς για το 2021, καθώς η αξία της υπερέβη τα 160 δισ. κινέζικα γουάν.
Μετά την αποκάλυψη ότι το παραγόμενο παγωτό «Magnum» της «Unilever» περιείχε γάλα σε σκόνη και όχι φρέσκο γάλα για την Κίνα, οι Κινέζοι καταναλωτές στράφηκαν περισσότερο προς τα εγχώρια παραγόμενα παγωτά.
Επιπρόσθετα, παρατηρήθηκε αύξηση του αριθμού των «premium» παγωτών, γεγονός το οποίο αντικατοπτρίζει την καταναλωτική τάση προς τα προϊόντα που έχουν θετικά οφέλη για την υγεία. Στο πλαίσιο αυτό, πολλές επιχειρήσεις υιοθέτησαν βιώσιμες πρακτικές, όπως τις τεχνολογίες χαμηλού άνθρακα, τη χρήση βιολογικών ή και φυτικής προέλευσης πρώτων υλών, τη μείωση της ζάχαρης κ.ά.
Αύξηση γνώρισε και η παραγωγή παγωτών με γεύσεις τσαγιού, καφέ και οινοπνευματωδών ποτών.
Η κινέζικη αγορά ενεργειακών ποτών άγγιξε τα 51,3 δις γουάν με ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης 10%
Όσον αφορά στα ενεργειακά ποτά, η κατανάλωση τους παρουσίασε και συνεχίζει ακάθεκτα να παρουσιάζει ανάπτυξη, ιδίως κατά την τελευταία περίοδο, κυρίως λόγω του αυξανόμενου ενδιαφέροντος των Κινέζων καταναλωτών για την φυσική τους κατάσταση.
Εκτιμάται ότι το 2021, η αξία της κινεζικής αγοράς ενεργειακών ποτών διαμορφώθηκε σε 51,3 δις κινέζικα γουάν, με ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης 10%.
Ενώ τα ενεργειακά ποτά απευθύνονταν κυρίως στους άνδρες, η αγορά έχει αρχίσει να προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί καθώς, πλέον, οι καταναλωτές, στο σύνολό τους και ανεξαρτήτως φύλου, ακολουθούν, όλο και περισσότερο, τις αρχές της υγιεινής διατροφής.
Συγκεκριμένα, οι γυναίκες συνέβαλαν σημαντικά στον τριπλασιασμό των πωλήσεων ενεργειακών ποτών που παρατηρήθηκε το 2021.
Η κινέζικη αγορά νέων μορφών τσαγιού αναμένεται να αγγίξει τα 294 δις γουάν στα τέλη του 2022
Αναφορικά με την τάση των νέων μορφών τσαγιών, οι Κινέζοι καταναλωτές επεδείκνυαν ανέκαθεν προτίμηση στα ροφήματα τσαγιού με γάλα.
Επιπλέον, στην κινεζική αγορά κυκλοφορούν και προτιμώνται πλέον ροφήματα με βάση το τσάι, τα οποία περιέχουν νωπά φρούτα, βρώσιμα άνθη, ακόμα και πρόσθετα όπως σφαιρίδια ταπιόκας και ζελέ φρούτων.
Η αξία της συγκεκριμένης αγοράς αναμένεται να αγγίξει τα 294 δισ. κινέζικα γουάν στο τέλος του 2022 και τα 375 δισ. κινέζικα γουάν για το 2025.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος