Στο πλαίσιο της συνεργασίας της μητρικής εταιρείας Meta και του retailer JioMart, οι χρήστες του δικτύου messaging στην Ινδία θα μπορούν να απολαμβάνουν end-to-end αγοραστική εμπειρία, κάτι που αποτελεί παγκόσμια πρώτη για το WhatsApp.
Σημειώνεται ότι η Meta έχει ήδη μειοψηφικό μερίδιο στη Jio Platforms, στην οποία επένδυσε 2 χρόνια νωρίτερα στην προσπάθεια ενίσχυσης της παρουσίας της στην Ινδία.
Η εξέλιξη έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς η δυνατότητα οι χρήστες να μπορούν να προχωρούν και σε άλλες δραστηριότητες, εκτός από την ανταλλαγή μηνυμάτων στην πλατφόρμα, σηματοδοτεί ενδεχομένως ουσιαστική εξέλιξη του WhatsApp, οδηγώντας το στην περιοχή κυριαρχίας υπερ-εφαρμογών, όπως τα WeChat και Grab.
Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στον retailer να ανταγωνιστεί με διαδικτυακούς κολοσσούς, όπως το Amazon India.
Εκτός από την υπόσχεση ευκολίας και άνεσης για τους καταναλωτές, οι 2 πλευρές υποστηρίζουν ότι η νέα εμπειρία θα αλλάξει τα δεδομένα στον τρόπο με τον οποίοι οι επιχειρήσεις συνδέονται με τους πελάτες τους.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC