Ο τομέας Απορρυπαντικών & Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της GPM-Henkel και το Dixan, έχουν δεσμευτεί να συμβάλλουν ενεργά για έναν κόσμο πιο καθαρό, προσφέροντάς προϊόντα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον και παρέχουν απόλυτη καθαριότητα.
Η Henkel είναι μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στη βιώσιμη ανάπτυξη παγκοσμίως, με την αειφορία να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA και των εταιρικών αξιών της.
Στην Κύπρο, η δέσμευση της για έναν κόσμο πιο καθαρό εφαρμόζεται μέσα από το ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ», θέτοντας τη βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.
Στο πλαίσιό της έχουν ήδη πραγματοποιηθεί πολλές δράσεις και πρωτοβουλίες προς την ίδια κατεύθυνση, μεταξύ αυτών και το περιβαλλοντικό πρόγραμμα Dixan «Καθάρισε σε βάθος».
Το εν λόγω πρόγραμμα συνεχίζεται και φέτος για τρίτη χρονιά και έχει ήδη αποφέρει καρπούς, αφού μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί περισσότερες από 30 επιμέρους εκστρατείες καθαρισμού υδάτων και η ποσότητα των απορριμμάτων που ανασύρθηκαν ξεπερνά τους 2 τόνους, αποδεικνύοντας ότι είναι πραγματικά «για καλό», το καλό του περιβάλλοντος, το καλό όλων μας.
Η νέα συσκευασία του Dixan φέρνει την εταιρεία ακόμη πιο κοντά στην υλοποίηση του στόχου της, ώστε έως το 2025 το 70% του όγκου των προϊόντων με πλαστική συσκευασία να αποτελείται τουλάχιστον από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό.
Η Ράνια Φιλιππακοπούλου, Marketing & Trade Marketing Director της Henkel για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε σχετικά: «Το Dixan εδώ και 60 χρόνια βρίσκεται σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό. Έχουμε την ευθύνη να προσφέρουμε αξιόπιστα, καινοτόμα προϊόντα που εξασφαλίζουν καθαριότητα και είναι ασφαλή για τους καταναλωτές μας και το περιβάλλον. Η απόφασή μας να ενσωματώσουμε στόχους βιωσιμότητας και το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας και στην παραγωγική μας διαδικασία επιβεβαιώνει την καταλυτική συνεισφορά μας στη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος».