Πώς επηρεάζουν οι εξελίξεις τα αγοραστικά μοντέλα
Νέα έρευνα της McKinsey διερευνά τις μεταβαλλόμενες συνήθειες και τις ευκαιρίες για τα brands.
Αν και πολλές συμβουλές, σχετικά με το pricing, συνδέονται με τις προτάσεις των brands και τεχνολογικές λύσεις, οι αναλυτές καταλήγουν ότι η υπερβολική μείωση των τιμών θα πρέπει να αποφεύγεται για μακροπρόθεσμα οφέλη, ενώ αντίθετα τα brands καλούνται να συνεργάζονται στενά με τους retailers για την προσφορά μεγαλύτερης αξίας στους πελάτες, αλλά και να ακολουθούν παραδείγματα πελατοκεντρικότητας από όλο τον κόσμο.
Ωστόσο, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας σε 5 ευρωπαϊκές οικονομίες, το 53% προβληματίζεται από την αύξηση των τιμών, ενώ το 73% των καταναλωτών επέλεξε μια πιο οικονομική μάρκα ή private label τον Ιούνιο.
Σε αυτό το πλαίσιο, οι αποταμιεύσεις δέχονται ακόμα ισχυρότερο πλήγμα, σε σχέση με τις μη υποχρεωτικές δαπάνες εκτός τροφίμων.
Οι τελευταίες μειώνονται κατά 2 μονάδες στη σκιά ανατιμήσεων στα πεδία της ενέργειας (+49), μετακινήσεων και βενζίνης (+41) και τροφίμων (+41).
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC