Marketing Week
Επιβραδύνεται η ανάπτυξη της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης – Ποιος ο λόγος
Επιβραδύνεται η ανάπτυξη της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης – Ποιος ο λόγος
Το WARC αναθεωρεί προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την ανάπτυξη της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης, κατά 90 δις δολάρια, στη σκιά του αρνητικού οικονομικού κλίματος διεθνώς.

Αν και τον Δεκέμβριο του 2021 η εκτίμηση κυμαινόταν στο 8,3%, η ανάπτυξη του ad spend παγκοσμίως για τη φετινή χρονιά είναι κατά 4,3% χαμηλότερη από το αναμενόμενο.
Η προσδοκώμενη αύξηση, ύψους 67,3 δις, αποδίδεται σε ένα «θετικό» πρώτο εξάμηνο για τις εταιρείες συμμετοχών, καθώς και σε μια ενίσχυση χάρη στα γεγονότα του δεύτερου μισού του 2022, όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA τον Νοέμβριο. 
Σύμφωνα με το WARC, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες κατά κύριο λόγο αγοράζουν απευθείας διαφημιστικό χώρο, υφίστανται σε μεγάλο βαθμό τις συνέπειες της οικονομικής συγκυρίας.
Όπως υποστηρίζουν οι αναλυτές, η επιβράδυνση των MμΕ θα επηρεάσει περισσότερο τα κοινωνικά δίκτυα, με το social media ad spend να υπολογίζεται ότι θα διευρυνθεί κατά 11,5% φέτος, έναντι 47,1% το 2021. 
Για το 2023, οι εκτιμήσεις τοποθετούν το συγκεκριμένο ποσοστό ακόμη χαμηλότερα, στο 5,2%. 
Οι ερευνητές σημειώνουν ότι η παγκόσμια αγορά διαφήμισης αναμένεται να ξεπεράσει σε αξία το 1 τρις μέχρι το 2025, με τις «πλούσιες» σε first-party data πλατφόρμες να βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση. 

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Marketingweek.com
 

  • παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη
  • ανάπτυξη
  • επιβράδυνση
  • WARC