Σύμφωνα με δημοσίευμα της Metro το πρώτο βήμα σε αυτό το επιχειρηματικό άνοιγμα της KFC θα περιλαμβάνει μια συλλογή 47 κομματιών, με φούτερ, μπουφάν, αξεσουάρ, αλλά και σακίδια πλάτης.
Η γκάμα ρούχων και αξεσουάρ KFCx Hype όπως αναμένεται να λανσαριστεί όχι μόνο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από μια οποιαδήποτε γνωστή συλλογή, αλλά περιλαμβάνει σχέδια εμπνευσμένα από στοιχεία και των δύο εταιρειών, όπως την ιστορία, τα μενού και τα σλόγκαν του KFC. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, μια λευκή φόρμα με το σχέδιο και το σλόγκαν «It’s Finger Lickin” Good”», αλλά και κάποια κλασσικά κομμάτια, όπως το vintage τζάκετ KFC.
Η εταιρεία Hype, δημιουργήθηκε το 2011, ενώ πλέον αποτελεί ένα brand με παγκόσμια αναγνωρισιμότητα. Τα ρούχα της είναι προσανατολισμένα στην απεικόνιση ενός urban και casual στυλ.