Hospitality & Tourism
Airbnb: Άλμα στα έσοδα και τις κρατήσεις
Airbnb: Άλμα στα έσοδα και τις κρατήσεις

Οι υψηλές τιμές κρατήσεων ενίσχυσαν τα έσοδα της Airbnb για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, καθώς η πλατφόρμα συνέχισε να κεφαλαιοποιεί τη συγκρατημένη ζήτηση των καταναλωτών για ταξίδια.

Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε τότι στην πλατφόρμα την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου είχαν γίνει 103,7 εκατ. κρατήσεις για διαμονή και εμπειρίες. Τα έσοδα ήταν σύμφωνα με τις προσδοκίες για 2,1 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 25% σε σχέση με το 2021.

Η μέση τιμή ανά διανυκτέρευση στην πλατφόρμα ήταν 163,74 δολάρια, χαμηλότερη από το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά εξακολουθεί να είναι 40% πάνω από τα προ-πανδημίας επίπεδα, ανέφερε η εταιρεία.

Συνολικά, η ακαθάριστη αξία κράτησης (το συνολικό άθροισμα όλων των διανυκτερεύσεων και των εμπειριών για τα οποία έγινε κράτηση) ήταν 17 δισ. δολάρια. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα καθαρά έσοδα ήταν 379 εκατ. δολάρια, έναντι ζημιών 68 εκατ. δολαρίων την ίδια περίοδο πέρυσι.