Retail
Κερδίζει συνεχώς έδαφος η αγορά πολυτελών υποδημάτων - Ποιο είναι το δημοφιλέστερο γυναικείο υπόδημα
Κερδίζει συνεχώς έδαφος η αγορά πολυτελών υποδημάτων - Ποιο είναι το δημοφιλέστερο γυναικείο υπόδημα
Με γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης «τρέχει» η παγκόσμια αγορά γυναικείων υποδημάτων πολυτελείας.

Η αξία της εκτιμάται σε περίπου 30 δις δολάρια και προβλέπεται να φθάσει τα 39 δις ως το 2029, καταγράφοντας σύνθετο ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης (CAGR) 5%.

Το 2021, οι πωλήσεις υποδημάτων πολυτελείας αντιστοιχούσαν στο 10-12% της παγκόσμιας αγοράς υποδημάτων.

Έκθεση της Future Market Insights (FMI) αξιολογεί την αγορά ανά είδος, υλικό, εύρος τιμής, κανάλια διανομής και περιοχές, προβλέποντας την τάση από το 2022 ως το 2029.

Σύμφωνα με την έκθεση, η αύξηση του αριθμού εργαζόμενων γυναικών τις οδηγεί σε αγορές ακριβών υποδημάτων, με τις γενιές Υ και Ζ να θεωρούνται πλέον καταλυτικές για τη μελλοντική ανάπτυξη.

Οι περιοχές με τις καλύτερες προοπτικές

Η Ευρώπη, με πρώτες τη Γαλλία και τη Γερμανία, αναμένεται να παραμείνει κυρίαρχη, κάτι που αποδίδεται στην αυξανόμενη κατανάλωση luxury brands, όπως Jimmy Choo, Hermès, Christian Dior, Gucci, Chanel κλπ.

Στις ΗΠΑ, ένα από τα βασικά στοιχεία που δίνουν δυναμική στην αγορά, είναι η μεγάλη βάση καταναλωτών με υψηλό διαθέσιμο εισόδημα, η οποία διευρύνεται, επηρεάζοντας τις αγοραστικές αποφάσεις.

Στη Κίνα, δε, η άνοδος της κατηγορίας αποδίδεται στην τάση των γυναικών να ακολουθούν τη μόδα, αλλά και στην εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, που εξασφαλίζει σημαντικές εκπτώσεις στις αρχικές τιμές.

Το δημοφιλέστερο γυναικείο υπόδημα

Οι μπότες αναμένεται να καταλάβουν πάνω από το 40% της παγκόσμιας αγοράς το 2022, πιθανώς λόγω της ποικιλίας σχεδίων, ενώ η μετατροπή του activewear σε fashion statement οδηγεί στον επανασχεδιασμό κομματιών που κάποτε εστίαζαν στη λειτουργικότητα.

Το online κανάλι κερδίζει συνεχώς έδαφος, με αποτέλεσμα να μεταβάλλονται οι αγοραστικές πρακτικές και να δημιουργούνται νέες προοπτικές ανάπτυξης για τους λιανεμπόρους.

Εντούτοις, εξακολουθούν να προτιμώνται τα φυσικά καταστήματα, καθώς έτσι ελέγχει ο καταναλωτής το προϊόν, απολαμβάνοντας παράλληλα το brand experience.

ΠΗΓΗ: Fashion Daily Ελλάδος, Futuremarketinsights.com

  • ανάπτυξη
  • παγκόσμια αγορά
  • γυναικεία υποδήματα πολυτελείας
  • νέα έρευνα