Το review ξεκίνησε την άνοιξη και σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της συνεργασίας του brand της Diageo με το agency 72andSunny, μετά από εννέα συναπτά έτη συνεργασίας.
To agency, με έδρα το Λος Άντζελες, είχε δημιουργήσει σημαντικές καμπάνιες για το brand, με διασημότητες, όπως οι Ted Danson και Chrissy Teigen, καθώς και με διεμφυλικούς καλλιτέχνες.
Πολλές από τις καμπάνιες της εστίαζαν στη συμπεριληπτικότητα στους κόλπους της LGBTQ+ κοινότητας και των καναδικών ομάδων μεταναστών.
«Είμαστε αμφότεροι πολύ υπερήφανοι για τα projects μας με την 72andSunny για τη Smirnoff και της ευχόμαστε τα καλύτερα», ανέφερε εκπρόσωπος της Diageo.
Παράλληλα, μίλησε για την επιθυμία της εταιρείας να επιλέξει την άνοιξη ως την κατάλληλη χρονική περίοδο να ξεκινήσει η αναζήτηση για νέο global creative agency για το brand.
Το review, το οποίο διεξάγει εσωτερικά το τμήμα προμηθειών της Smirnoff, προσέλκυσε πλήθος συμμετοχών, καθώς φέρονταν να συμμετάσχουν αρχικά σε αυτό περίπου 20 agencies, χωρίς τη συμμετοχή της 72andSunny.
Ωστόσο, αυτήν τη στιγμή, τρία agencies απέμειναν να διεκδικούν τον λογαριασμό, αξίας τριών εκατ. δολαρίων.
H Smirnoff θα οριστικοποιήσει την επιλογή της το φθινόπωρο.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Campaign