Marketing Week
Το Media Industry αντιμέτωπο με μια άνευ προηγουμένου έλλειψη ταλέντων – Σε ποιους τομείς εντοπίζεται
Νέα έρευνα των WFA και MediaSense
Το Media Industry αντιμέτωπο με μια άνευ προηγουμένου έλλειψη ταλέντων – Σε ποιους τομείς εντοπίζεται
Τη χειρότερη κρίση όλων των εποχών όσον αφορά την έλλειψη ταλέντων αντιμετωπίζει η βιομηχανία των Media, όπως υποστηρίζει το 48% των διαφημιζόμενων, agencies, εταιρειών ad tech και ιδιοκτητών Μέσων.

Μάλιστα, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 54%, όσον αφορά τα agencies.

Τα προαναφερθέντα ποσοστά προέκυψαν από τη νέα έρευνα, «Media’s Got Talent?», την οποία διεξήγαγαν ο WFA και η MediaSense.

Επιπλέον, το 77% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι καταγράφει «μέτρια» ή «υψηλή» έλλειψη ταλέντων στον οργανισμό του, ενώ το ποσοστό αυτό φτάνει στο 85% στην περίπτωση των agencies και των εταιρειών ad tech και στο 81% στις ΗΠΑ και 93% στην περιοχή APAC.

Ωστόσο, το πιο «ανησυχητικό» εύρημα της έρευνας είναι ότι το 67% όλων των ερωτηθέντων (76% στην περιοχή APAC) πιστεύει ότι η έλλειψη ταλέντων αποδεικνύεται σημαντικό εμπόδιο στην ανάπτυξη.

Βάσει της έρευνας, οι κύριοι τομείς, όπου εντοπίζεται έλλειψη ταλέντων, είναι οι:

  • data & analytics (84% στους διαφημιζόμενους και τα agencies),
  • e-Commerce/ retail media (71% στους διαφημιζόμενους και 73% στα
    agencies),
  • measurement (69% στους διαφημιζόμενους και 74% στα agencies).

Το κομμάτι data & analytics επισημάνθηκε ως προτεραιότητα τα επόμενα δύο χρόνια από το 71% των διαφημιζόμενων και το 64% των agencies.

Από την άλλη, υπάρχουν τομείς στους οποίους δεν καταγράφονται τόσο μεγάλες ελλείψεις, όπως στους επαγγελματίες media buying, social media, influencer marketing και στους δημιουργικούς.

Για παράδειγμα, μόνο το 36% των ερωτηθέντων διαπιστώνει έλλειψη στο social marketing και το influencer marketing στην περιοχή EMEA.

Πού αποδίδεται η έλλειψη ταλέντων
Οι αιτίες στις οποίες αποδίδεται η έλλειψη δεξιοτήτων περιλαμβάνουν την κακή κατάρτιση και τη διαχείριση ταλέντων (76%), την έλλειψη σκοπού (68%) και την υπερβολική εξειδίκευση από τις εταιρείες τεχνολογίας (58%).

Σύμφωνα με άλλα ευρήματα της έρευνας, το υπερβολικό «silo thinking» και η «υπερεξειδίκευση» των ρόλων είναι περιοριστικά.

Το burnout, επίσης, είναι μια σημαντική αιτία πίσω από την έλλειψη ταλέντων.

Έτσι, το 76% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η  επανεξέταση της ισορροπίας εργασίας/ προσωπικής ζωής θα είχε σημαντικό αντίκτυπο, το 76%, επίσης, προτάσσει την επένδυση στην εσωτερική διαχείριση ταλέντων, το 73% τη μεγαλύτερη ευελιξία στο πώς και πού εργάζονται οι άνθρωποι και το 72% τη μεγαλύτερη σαφήνεια σχετικά με την εξέλιξη της σταδιοδρομίας.

Τέλος, η ευελιξία αποτελεί, επίσης, ένα βασικό παράγοντα.

Δεδομένης, μάλιστα, της κρίσης στο κόστος ζωής, οι εργαζόμενοι προσδοκούν να μπορούν να καθορίσουν το πώς θα εργαστούν, αντί αυτό να είναι καθορισμένο από τους οργανισμούς.  

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, MediaSense

  • Media Industry
  • κρίση
  • έλλειψη ταλέντων
  • νέα έρευνα
  • WFA και MediaSense