Το Twitter σημείωσε καλύτερη απόδοση στη συνολική προσοχή (παθητική και ενεργητική), ενώ το TikTok είχε την ισχυρότερη ενεργητική προσοχή.
Επίσης, η προσοχή στις διαφημίσεις του Facebook αυξήθηκε σημαντικά με την ενεργοποίηση της έντασης.
Η έκθεση, που ανατέθηκε από το Twitter και την OMD στην Amplified Intelligence, μελέτησε σχεδόν 4.000 ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τον Καναδά και το Μεξικό.
Η μελέτη αποκάλυψε ότι η αλληλεπίδραση μεταξύ ενεργητικής και παθητικής προσοχής σε περιβάλλοντα feed μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στο brand choice και το brand preference.
Το Twitter κατέγραψε το υψηλότερο επίπεδο συνολικής προσοχής (5,3), συμπεριλαμβανομένου του υψηλότερου ποσοστού παθητικής προσοχής.
Παρείχε, επίσης, τον υψηλότερο δείκτη brand choice μετά την έκθεση και αύξηση του mental availability.
Αυτό σημαίνει ότι σε περιβάλλοντα feed, όπου η ενεργή προσοχή είναι γρήγορη και φευγαλέα, η παθητική προσοχή μπορεί να ενισχύσει τον αντίκτυπο αυξάνοντας τη συνολική προσοχή και τον χρόνο στην οθόνη για τη διαφήμιση.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Campaign