Retail
Το προφίλ του Κινέζου καταναλωτή, μετά την πανδημία - Ποιες οι διατροφικές προτεραιότητες του
Το προφίλ του Κινέζου καταναλωτή, μετά την πανδημία - Ποιες οι διατροφικές προτεραιότητες του
Το Σινοβρετανικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο δημιούργησε το προφίλ του Κινέζου καταναλωτή στην μεταπανδημική συγκυρία.

Σύμφωνα με την ανάλυση του Συμβουλίου, οι Κινέζοι καταναλωτές επιδεικνύουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για προϊόντα ενίσχυσης της υγείας.

Το ενδιαφέρον είναι ακόμη εντονότερο σε Κινέζους αστικών περιοχών μικρής ηλικίας.

Μέσα από την έλλειψη χρόνου για άσκηση ή διατροφική ισορροπία, οι νέοι Κινέζοι αμφισβητούν το εργασιακό μοντέλο της χώρας τους, κάτι που αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για δομικές αλλαγές στις συνήθειες των Κινέζων πολιτών τις ερχόμενες δεκαετίες.

Για την ώρα, φαίνεται ότι ακόμη κρύβονται προοπτικές στα σνακ που, ελλείψει χρόνου, οι εργαζόμενοι Κινέζοι μπορούν να καταναλώσουν εύκολα, γρήγορα και ανά πάσα στιγμή.

Το Σινοβρετανικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο υπολογίζει αυξημένη ζήτηση σε ροφήματα πρωτεΐνης, σε υγιεινά σνακ, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και σε καραμέλες πλούσιες σε βιταμίνες και αμινοξέα, οι οποίες έρχονται να αντικαταστήσουν την πολύ δημοφιλή στην Κίνα κατανάλωση συμπληρωμάτων διατροφής σε μορφή χαπιού.

Πιο συγκεκριμένα, οι Κινέζοι καταναλωτές αναζητούν παρασκευάσματα ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος ή των οστών και προβιοτικά ευρέος φάσματος ωφέλειας για την υγεία.

ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος

  • Κίνα
  • καταναλωτές
  • διατροφικές προτεραιότητες
  • ανάλυση
  • Σινοβρετανικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο