Marketing Week
Άνθρωποι και AI εμπνέονται από την... κέτσαπ – Τι κατέδειξε πείραμα της Heinz
Άνθρωποι και AI εμπνέονται από την... κέτσαπ – Τι κατέδειξε πείραμα της Heinz
Πέρυσι η Heinz ζήτησε από ανθρώπους από όλο τον κόσμο να «ζωγραφίσουν την κέτσαπ». To πείραμα της καμπάνιας «Draw Ketchup», που σχεδίασε το agency Rethink από τον Καναδά, αυτήν τη χρονιά πήγε ένα βήμα παρακάτω, με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

Φέτος, λοιπόν, δεν ζητήθηκε μόνο από καταναλωτές να «ζωγραφίσουν την κέτσαπ», αλλά και από την Craiyon (γνωστή ως Dall-E 2), μία πλατφόρμα AI που δημιουργεί εικόνες από τις λέξεις που πληκτρολογεί ο χρήστης.

Οι εικόνες που δημιούργησαν οι καταναλωτές επιβεβαίωσαν ότι η κέτσαπ ταυτίζεται στο μυαλό τους με τη Heinz, καθώς οι περισσότεροι σχεδίασαν το μπουκάλι του brand.

Το ίδιο συνέβη, όμως, και με την πλατφόρμα.

Πληκτρολογώντας τη λέξη «ketchup» η πλατφόρμα σχεδιάζει ένα μπουκάλι που παραπέμπει στη χαρακτηριστική συσκευασία της Heinz.

«Ακόμα και η τεχνητή νοημοσύνη ξέρει ότι η κέτσαπ είναι Heinz», σύμφωνα με την καμπάνια, «όπως και αν τη ζητήσουμε».

Οπότε ξεκινά μια σειρά δοκιμών όπου η «ketchup» συνδυάζεται με άλλες λέξεις όπως η «Αναγέννηση».

Η νέα καμπάνια αξιοποίησε μερικές από τις πιο εντυπωσιακές και αστείες εικόνες που προέκυψαν για να δημιουργήσει μια διαδικτυακή ταινία, περιεχόμενο στα SoMe και έντυπες καταχωρήσεις.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge

  • Heinz
  • πείραμα
  • άνθρωποι
  • AI
  • κέτσαπ