Φέτος, λοιπόν, δεν ζητήθηκε μόνο από καταναλωτές να «ζωγραφίσουν την κέτσαπ», αλλά και από την Craiyon (γνωστή ως Dall-E 2), μία πλατφόρμα AI που δημιουργεί εικόνες από τις λέξεις που πληκτρολογεί ο χρήστης.
Οι εικόνες που δημιούργησαν οι καταναλωτές επιβεβαίωσαν ότι η κέτσαπ ταυτίζεται στο μυαλό τους με τη Heinz, καθώς οι περισσότεροι σχεδίασαν το μπουκάλι του brand.
Το ίδιο συνέβη, όμως, και με την πλατφόρμα.
Πληκτρολογώντας τη λέξη «ketchup» η πλατφόρμα σχεδιάζει ένα μπουκάλι που παραπέμπει στη χαρακτηριστική συσκευασία της Heinz.
«Ακόμα και η τεχνητή νοημοσύνη ξέρει ότι η κέτσαπ είναι Heinz», σύμφωνα με την καμπάνια, «όπως και αν τη ζητήσουμε».
Οπότε ξεκινά μια σειρά δοκιμών όπου η «ketchup» συνδυάζεται με άλλες λέξεις όπως η «Αναγέννηση».
Η νέα καμπάνια αξιοποίησε μερικές από τις πιο εντυπωσιακές και αστείες εικόνες που προέκυψαν για να δημιουργήσει μια διαδικτυακή ταινία, περιεχόμενο στα SoMe και έντυπες καταχωρήσεις.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge