Η πλατφόρμα video streaming σημείωσε αύξηση των εσόδων της από τις διαφημίσεις μόλις 5%, στα 7,3 δις δολάρια, το δεύτερο τρίμηνο του 2022, πέφτοντας από το 14% του πρώτου τριμήνου και το αξιοσημείωτο 84%, την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η Chief Financial Officer της μητρικής Google, Ruth Porat, μιλώντας στους επενδυτές, ανέφερε ότι η μείωση στην ανάπτυξη που κατέγραψε το YouTube στο τρίμηνο, αντικατοπτρίζει τη μείωση δαπανών από τους διαφημιζόμενους, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για τους τομείς που επηρεάζονται.
Ο πόλεμος στην Ουκρανία, που είχε ως αποτέλεσμα την απόσυρση δαπανών από ευρωπαίους διαφημιζόμενους το πρώτο τρίμηνο, επίσης επηρέαζε σε έναν βαθμό και το δεύτερο τρίμηνο, ενώ το πλαίσιο ATT της Apple παραμένει μια συνεχής πρόκληση, σύμφωνα με την Porat.
Ως απάντηση σε αυτή την επιβράδυνση, ο CEO των Alphabet και Google, Sundar Pichai, παρουσίασε την εστίαση στο AI και το Cloud.
Όπως ανέφερε ο ίδιος: «Μας δίνεται μια ευκαιρία, δεδομένης της ισχυρής ανάπτυξης των προηγούμενων ετών, να επεκταθούμε και να επικεντρωθούμε. Θα είμαστε πειθαρχημένοι στον τρόπο προσέγγισης, αλλά η εστίασή μας σε περιοχές, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και το Cloud και άλλους κρίσιμους τομείς, θα συνεχιστεί».
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Campaign