Marketing Week
Google: Γιατί αναβάλλει εκ νέου την κατάργηση των third-party cookies στη διαφήμιση
Google: Γιατί αναβάλλει εκ νέου την κατάργηση των third-party cookies στη διαφήμιση
Η Google αναβάλλει, για ακόμα μια φορά, την κατάργηση των third-party cookies στη διαφήμιση, μεταθέτοντάς την στο 2024.

Η εταιρεία, μέσω blog post, δικαιολόγησε την απόφασή της, υποστηρίζοντας ότι το industry ζήτησε περισσότερο χρόνο για να τεστάρει τις νέες τεχνολογίες Privacy Sandbox της Google.

«Μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2023, αναμένουμε να κυκλοφορήσουν τα Privacy Sandbox APIs και να είναι διαθέσιμα στο Chrome. Καθώς οι προγραμματιστές υιοθετούν αυτά τα APIs, σκοπεύουμε να αρχίσουμε να καταργούμε σταδιακά τα third-party cookies στο Chrome το δεύτερο εξάμηνο του 2024», δήλωσε ο Vice-President του Privacy Sandbox, Anthony Chavez.

Από τη μεριά της, η πλατφόρμα The Trade Desk επεσήμανε ότι πάντα υπογράμμιζε ότι το χρονοδιάγραμμα της Google για την κατάργηση των cookies ήταν πιθανό να αλλάξει, καθώς η Google κατανοεί τo value exchange του διαδικτύου και δεν έχει την πολυτέλεια να το διαταράξει χωρίς μια βιώσιμη εναλλακτική λύση.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Campaign

  • Google
  • κατάργηση third-party cookies
  • διαφήμιση
  • νέα αναβολή