Οι υπηρεσίες σε θέματα επικοινωνιακής στρατηγικής περιλαμβάνουν, ανάμεσα σε άλλα, την αξιολόγηση δεδομένων και τον σχεδιασμό/εφαρμογή Πλάνου κατάλληλης επικοινωνιακής στρατηγικής για την αγορά της Κύπρου, με σκοπό την προβολή της κυπριακής σημαίας και της ναυτιλίας γενικότερα, καθώς και του Υφυπουργείου Ναυτιλίας και των δραστηριοτήτων του.
Οι υπηρεσίες για το ψηφιακό marketing περιλαμβάνουν, ανάμεσα σε άλλα, τον σχεδιασμό ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής και πλάνου, καθώς και συγκεκριμένες εισηγήσεις μηνυμάτων, που θα πρέπει να επικοινωνεί το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, μέσω της ιστοσελίδας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η αξία του έργου ανέρχεται σε 76.000 ευρώ, με προθεσμία παραλαβής των προσφορών τις 29/08/2022.