Retail
McDonald’s: Που οφείλεται η αύξηση των πωλήσεων στις ΗΠΑ και πόσο κόστισε η αποχώρηση από Ρωσία
McDonald’s: Που οφείλεται η αύξηση των πωλήσεων στις ΗΠΑ και πόσο κόστισε η αποχώρηση από Ρωσία
Υψηλότερη από τις προσδοκίες ήταν η αύξηση των πωλήσεων στα καταστήματα McDonald’s στις ΗΠΑ κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία τριμήνου της εταιρείας.

Η εταιρεία ανέφερε ότι τόσο οι υψηλότερες τιμές όσο και τα value items ενίσχυσαν την αύξηση των πωλήσεων στα αμερικανικά καταστήματα της, παρόλες τις δυσχερείς συνθήκες που έχει θέσει ο πόλεμος στην Ουκρανία και ο πληθωρισμός.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 3,7% στο β' τρίμηνο, ενώ το τμήμα διεθνών αγορών είδε τις συγκρίσιμες πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 16% στο τρίμηνο.

Οι πωλήσεις αυτές συρρικνώθηκαν στην Κίνα, καθώς η κυβέρνηση επέβαλε εκ νέου περιορισμούς για την πανδημία, αλλά η ανάπτυξη στη Βραζιλία και την Ιαπωνία υπεραντιστάθμισε την αδύναμη απόδοση της αγοράς.

Το τμήμα διεθνών αγορών της McDonald’s ανέφερε έντονη ζήτηση στη Γαλλία και τη Γερμανία.

Οι παγκόσμιες συγκρίσιμες πωλήσεις της McDonald's αυξήθηκαν κατά 9,7% στο τρίμηνο, τροφοδοτούμενες από την ισχυρή διεθνή ανάπτυξη.
 

Επιβάρυνση λόγω Ρωσίας
Η εταιρεία ανέφερε επιβάρυνση 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων αναφορικά με την πώληση των δραστηριοτήτων της στη Ρωσία, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.

Οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3% στα 5,72 δισεκατομμύρια δολάρια, έχοντας πληγεί εν μέρει από το μαζικό κλείσιμο των ρωσικών και ουκρανικών εστιατορίων McDonald’s.

Σε δηλώσεις του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της McDonald’s, Chris Kempczinski, τόνισε ότι τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θετικά, αλλά συνεχίζει να υπάρχει κίνδυνος για τις πωλήσεις λόγω των δεδομένων συνθηκών.

ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος

  • McDonald's
  • αύξηση πωλήσεων
  • ΗΠΑ
  • απώλειες Ρωσία