Marketing Week
Η Bugatti με νέο brand identity - Που αποσκοπεί η κίνηση αυτή
Η Bugatti με νέο brand identity - Που αποσκοπεί η κίνηση αυτή
Η μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων Bugatti παρουσιάζει το νέο της brand identity, στην προσπάθειά της να μεταβεί από το «exclusive» positioning στην τοποθέτησή της ως ένα «luxury brand με διευρυμένο κοινό».

Στη βάση της εταιρικής ανανέωσης βρίσκεται το μήνυμα «Create the Incomparable».

Με την κίνηση αυτή, το brand ευελπιστεί να καταστεί «πιο τολμηρό, μοντέρνο και προοδευτικό», οδηγώντας την περαιτέρω ανάπτυξή του.

Παράλληλα, η μάρκα σχεδιάζει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της, τόσο συστήνοντας νέες τεχνολογίες, όσο και εξερευνώντας ευκαιρίες εκτός των ορίων της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Bugatti αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Interbrand.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, marketingweek.com

  • Bugatti
  • νέο brand identity
  • στόχος