Στη βάση της εταιρικής ανανέωσης βρίσκεται το μήνυμα «Create the Incomparable».
Με την κίνηση αυτή, το brand ευελπιστεί να καταστεί «πιο τολμηρό, μοντέρνο και προοδευτικό», οδηγώντας την περαιτέρω ανάπτυξή του.
Παράλληλα, η μάρκα σχεδιάζει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της, τόσο συστήνοντας νέες τεχνολογίες, όσο και εξερευνώντας ευκαιρίες εκτός των ορίων της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η νέα εταιρική ταυτότητα της Bugatti αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Interbrand.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, marketingweek.com