Η νέα καμπάνια της εστιάζει στους ανθρώπους, που εργάζονται έως αργά στο γραφείο, μετατρέποντάς τους σε διαφήμιση.
Προκειμένου να προωθήσει το tech-driven ανοιχτήρι για μπουκάλια, με τίτλο «The Closer», το οποίο λανσαρίστηκε τον περασμένο μήνα για να παροτρύνει το κοινό να κλείσει τις συσκευές εργασίας του, το brand εντόπισε, την περασμένη εβδομάδα, υπαλλήλους γραφείου να εργάζονται τη νύχτα στο κέντρο του Μανχάταν.
Συγκεκριμένα, φώτισε με προβολείς τα κτήρια όπου βρίσκονταν, προβάλλοντας το tagline «Υπερωρίες; Το The Closer μπορεί να βοηθήσει».
Εκτός από τον φωτισμό σε πλήθος κτηρίων, το brand τα φωτογράφισε και συμπεριέλαβε τις φωτογραφίες σε μια έντυπη διαφήμιση της Heineken στους The New York Times.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Adage