Economy
Unilever: Αυξημένες οι τιμές των προϊόντων της κατά 11%
Aύξηση των πωλήσεων κατά 8,1% για το πρώτο εξάμηνο
Unilever: Αυξημένες οι τιμές των προϊόντων της κατά 11%

Κατά 9,8% αύξησε τις τιμές της το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, η Unilever, της οποίας οι μάρκες κυμαίνονται από το σαπούνι Dove και τη βαζελίνη, μέχρι τα παγωτά Marmite και Magnum.

Οπως μεταδίδει ο Guardian, οι αυξήσεις των τιμών επιταχύνθηκαν στο 11,2% το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι παγκόσμιες πληθωριστικές πιέσεις ενισχύθηκαν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων κατά 8,1% για το πρώτο εξάμηνο, με τους όγκους να μειώνονται κατά 1,6%, καθώς ορισμένοι πελάτες στράφηκαν σε φθηνότερα ανταγωνιστικά προϊόντα (ή απλώς σταμάτησαν τα συγκεκριμένα προϊόντα).

Η άνοδος των τιμών των εμπορευμάτων αύξησε τα κόστη για την Unilever φέτος, ιδιαίτερα στον τομέα της κατ' οίκον φροντίδας, με την εταιρεία να έχει μεταβιβάσει τον «λογαριασμό» στους πελάτες της, όπως σχολιάζει το δημοσίευμα.Η εταιρεία αναμένει τώρα να ξεπεράσει την προηγούμενη πρόβλεψή της για αύξηση πωλήσεων μεταξύ 4,5% και 6,5%, «με οδηγό τις τιμές», καθώς συνεχίζει να χρεώνει περισσότερα για τα προϊόντα της.

Ο Alan Jope, διευθύνων σύμβουλος της Unilver, λέει ότι οι αυξήσεις των τιμών της «μείωσαν» τον πληθωρισμό των πρώτων υλών (ενώ, όπως σημειώνει ο Guardian, ανεβάζει τον πληθωρισμό των καταναλωτών).

«Το μακροοικονομικό outlook και το outlook για τον πληθωρισμό κόστους είναι αβέβαια και ευμετάβλητα, αλλά η επίτευξη ανάπτυξης παραμένει πρώτη προτεραιότητά μας. Σε αυτό το τοπίο, εξακολουθούμε να βελτιώνουμε το περιθώριό μας το 2023 και το 2024, μέσω της τιμολόγησης και της αποταμίευσης», ανέφερε η εταιρεία.

  • Unilever
  • Dove
  • βαζελίνη
  • Marmite
  • Magnum
  • αύξηση
  • τιμές