Marketing Week
50 χρόνια BMW M – Νέο επετειακό λογότυπο
50 χρόνια BMW M – Νέο επετειακό λογότυπο
Η BMW γιορτάζει μισό αιώνα ζωής του τμήματος επιδόσεων M, λανσάροντας ένα νέο επετειακό λογότυπο, με επιλογή τριών ιστορικών χρωμάτων για το αμάξωμα.

Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη λειτουργία του τμήματος επιδόσεων της BMW, Μ Division, η εταιρεία δημιούργησε ένα επετειακό λογότυπο, με διευρυμένες επιλογές χρωμάτων.

Γι’ αυτό και όσοι επιλέξουν είτε ένα ‘καθαρόαιμο’ Μ μοντέλο είτε ένα μοντέλο με το πακέτο εξοπλισμού M Sport package (με ημερομηνία παραγωγής από τον Μάρτιο 2022 και μετά), θα μπορούν να εφοδιαστούν με το εορταστικό έμβλημα.

Πρόκειται για μια παραλλαγή του γνωστού σήματος της BMW,  περιτριγυρισμένο από γαλάζιο, σκούρο μπλε και κόκκινα ημικύκλια, σε λευκό φόντο, χρώματα που συναντάμε στο τμήμα ‘Μ’, έτσι όπως το γνωρίζουμε από τη χρονιά δημιουργίας του, το 1972.

Τα χρώματα έχουν ιδιαίτερη σημασία για τη βαυαρική μάρκα: το γαλάζιο προέρχεται από τη σημαία της Βαυαρίας, το κόκκινο από τη συνεργασία της BMW το 1972 με την εταιρεία Texaco και ο μοναδικός συνδυασμός γαλάζιου και κόκκινου μας δίνει το σκούρο μπλε.

Για την ιστορία, το γράμμα ‘Μ’ στα μοντέλα της BMW, σημαίνει Motorsport. Το νέο λογότυπο προορίζεται για το καπό, τη θύρα του πορτπαγκάζ, όπως και τους τροχούς των αυτοκινήτων. 

Tα μοντέλα της σειράς Μ είναι διαθέσιμα στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα.

  • BMW M
  • 50 χρόνια ζωής
  • νέο επετειακό λογότυπο