Παρόλο που το μεγάλο πλεονέκτημα της ψηφιακής διαφήμισης έγκειται στο targeting, που φέρνει αξιοσημείωτα αποτελέσματα βραχυπρόθεσμα, οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι οι marketers, που κατανοούν πώς να χτίσουν μακροπρόθεσμο brand equity στο digital, μπορούν να αξιοποιήσουν το digital-first τοπίο για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Στις 5 μελέτες που πραγματοποιήθηκαν, το μακροπρόθεσμο ROI αποτελούσε σχεδόν το 60% του συνολικού, ενώ οι εφαρμογές της Meta οδήγησαν σε 52% υψηλότερο συνολικό ROI από το μέσο κανάλι.
Επίσης, σχεδόν το 80% του συνολικού ad spend σε Tech & Durables έφερε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.
Το βραχυπρόθεσμο ROI στα CPGs ήταν σημαντικότερο του μακροπρόθεσμου, ωστόσο ο μακροπρόθεσμος αντίκτυπος φάνηκε να προσθέτει μεγάλο ποσό επιπλέον ROI.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, η Heineken είδε το ROI του ad spend της από Facebook και Instagram να αυξάνεται κατά 71% όταν οι μακροπρόθεσμες επιδράσεις λήφθηκαν υπόψη.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC