Με την ανάληψη των καθηκόντων του τον Σεπτέμβριο, θα είναι υπεύθυνος για την ηγεσία της αμερικανικής και της παγκόσμιας ομάδας επικοινωνίας, συνδυαστικά.
Η απόφαση αποτελεί εξέλιξη των προσπαθειών της Dentsu, της έκτης μεγαλύτερης εταιρείας συμμετοχών, σύμφωνα με τα έσοδα του 2021, να ενοποιήσει τα δημιουργικά της agencies, σε συνέχεια ενός σημαντικού consolidation στον παγκόσμιο οργανισμό.
Από τη στιγμή που η Wendy Clark, Global CEO της Dentsu International, ανέλαβε τα ηνία προ διετίας, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές.
Τα 160 παγκόσμια agency brands συγκεντρώθηκαν σε 6 και τα 11 media shops έγιναν 4.
Παράλληλα, με τη συγχώνευση των DentsuMB, 360i και Isobar, στην ενιαία Denstu Creative συνενώθηκαν 9.000 δημιουργικοί σε 46 αγορές.
Σύμφωνα με την CEO, ο Miller θα είναι, μεταξύ άλλων, υπεύθυνος να επικοινωνήσει σε εξωτερικούς stakeholders και πελάτες τη φιλοδοξία της εταιρείας να καταστεί το πιο integrated δίκτυο διεθνώς.
Ο Miller ανήκε στο δυναμικό της McCann για περισσότερο από μια δεκαετία και ο αντικαταστάτης του δεν έχει ανακοινωθεί.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge