Η συμμαχία OMA3 στοχεύει στη διευκόλυνση της πρόσβασης σε όλες τις πλατφόρμες Web 3.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε την Open Metaverse Alliance for Web3. Πολλαπλοί εικονικοί κόσμοι συγκεντρώθηκαν για να αντιμετωπίσουν βασικές προκλήσεις του metaverse και να προασπίσουν την ελευθερία πληροφοριών που κατέχουν οι χρήστες», έγραψε σχετικά η OMA3 στο Twitter την περασμένη Παρασκευή.
Οι εταιρείες που έχουν ήδη ενταχθεί στη συμμαχία είναι οι Sandbox, Animoca Brands, Alien Worlds, Dapper Labs, Upland, Meta Metaverse, Star Atlas και Wivity.
Το Sandbox είναι μέλος της OMA3 και στόχος του είναι να συνεργαστεί με εταιρείες Web 3 και Web2.0 για τη δημιουργία ενός πλαισίου για ένα πραγματικά «ανοιχτό» metaverse, εξερευνώντας βαθύτερα θέματα, όπως η ψηφιακή ταυτότητα ή η διαλειτουργικότητα, σύμφωνα με όσα έγραψε σε tweet του ο συνιδρυτής του Sandbox, Sebastien Borget.
Η OMA3 είναι ένας αποκεντρωμένος αυτόνομος οργανισμός (DAO), που ισχυρίζεται ότι παρέχει «πραγματική ιδιοκτησία και διαλειτουργικότητα σε πραγματικό χρόνο».
Οι DAOs είναι projects του Web 3 που ελέγχονται αποκλειστικά από τα μέλη της κοινότητας, χωρίς να επηρεάζονται από μια κεντρική αρχή ή κυβέρνηση.
Οι χρήστες μπορούν να κατέχουν τα στοιχεία του κόσμου του Web 3 και να τα μεταφέρουν σε οποιονδήποτε εικονικό κόσμο του OMA3 ελεύθερα, χωρίς άδεια της πλατφόρμας.
Οι επαγγελματίες του marketing προετοιμάζονται
Καθώς η συζήτηση για το metaverse και το Web 3 όλο και μεγαλώνει, το 38% των επαγγελματιών marketing δηλώνουν ότι προετοιμάζονται για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις, σύμφωνα με νέα έκθεση από το WARC και το MMA για την περιοχή EMEA.
Η ιδέα της μετάβασης σε ένα «αποκεντρωμένο» διαδίκτυο μπορεί να φαίνεται μακρινή, αλλά ορισμένοι marketers ήδη προετοιμάζονται γι’ αυτήν τη μετάβαση, είτε μέσω ενεργού πειραματισμού, είτε μέσω εκπαίδευσης στις ευκαιρίες και τις δυνατότητες των τεχνολογιών Web3.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης, μόλις το 4% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί αυτήν τη στιγμή NFTs για να βελτιώσει το marketing.
Το ίδιο ποσοστό, 4%, δήλωσε ότι χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή την τεχνολογία blockchain για να βελτιώσει το marketing.
Το 40% αναμένει ότι τα ψηφιακά πορτοφόλια θα είναι μια σημαντική τεχνολογία σε πέντε χρόνια από τώρα και το 28% δηλώνει το ίδιο για τα blockchain/ NFTs.
Τέλος, το 44% αναμένει ότι το metaverse θα επηρεάσει σημαντικά το digital marketing τα επόμενα πέντε χρόνια.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Βusiness Ιnsider India, WARC