Η παρουσία του brand στο Roblox ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2021, με οκτώ ψηφιακούς σχεδιαστές μόδας από την κοινότητα του Roblox να δημιουργούν τη συλλογή Tommy X Roblox Creators.
Στη συνέχεια, η συνεργασία επεκτάθηκε τον Ιούνιο του 2022, με τα εγκαίνια του TOMMY PLAY, ενός καθηλωτικού social space, με συνεχείς αναβαθμίσεις περιεχομένου για την κοινότητα του Roblox.
Αυτό το τελευταίο βήμα αντικατοπτρίζει τις συνεχείς φιλοδοξίες της Tommy Hilfiger να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στην παγκόσμια κοινότητά της.
Σε δηλώσεις του, ο Tommy Hilfiger ανέφερε ότι «είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε αυτή την επόμενη φάση της συνεργασίας μας με το Roblox. Το να μοιραζόμαστε αυτές τις διασκεδαστικές και μοναδικές πτυχές του brand μας με τους χρήστες του Roblox, είναι ένας καινοτόμος τρόπος, με τον οποίο κάνουμε τον ψηφιακό καταναλωτή να συμμετέχει ενεργά. Υπάρχουν τόσες πολλές δυνατότητες στο metaverse και αυτή είναι μία ακόμα για να δημιουργήσουμε μαζί».
Με στόχο να αψηφήσει τη φυσική, το κατάστημα TOMMY PLAY είναι ευρύχωρο και βρίσκεται ψηλά στον ουρανό.
Με γνώμονα την κληρονομιά του brand, το κατάστημα εμφανίζει μεγάλα πέτρινα αγάλματα ζώων εμπνευσμένα από τον ζωολογικό κήπο του Bronx και διαθέτει tags από τοπικούς streets καλλιτέχνες - αποδίδοντας φόρο τιμής στις εμβληματικές εικόνες του Bronx.
Το κατάστημα αποτελεί hub για τη συλλογή TOMMY JEANS Pop, με προϊόντα συμπεριλαμβανομένου των εμβληματικών puffers, αντιανεμικά, hoodies και αξεσουάρ, όπως ένα καπέλο bucket με λογότυπο και ένα bumbag.
Παράλληλα με τον χώρο λιανικής, η κύρια ατραξιόν είναι το parkour, όπου η κοινότητα μπορεί να εισέλθει σε έναν χώρο με σπρέι για να δημιουργήσει τα δικά της tags και να ξεκλειδώσει τον street χορό.
Οι χρήστες του Roblox μπορούν επίσης να ανταπεξέλθουν σε προκλήσεις ώστε να εισέλθουν σε έναν μυστικό χώρο, με ένα DJ booth για τη διοργάνωση πάρτι.
Μόλις το πετύχουν, θα βρουν αγαπημένα αντικείμενα όπως ένα σακίδιο με hot dog και το κοτόπουλο - που πλέον αποτελεί κύριο χαρακτήρα σε αυτόν τον χάρτη.
Σε αυτή την τελευταία φάση, μερικοί από τους αρχικούς δημιουργούς UGC βοήθησαν στο σχεδιασμό του φουτουριστικού καταστήματος λιανικής πώλησης και μερικοί νέοι δημιουργοί, προστέθηκαν για να βοηθήσουν στην υλοποίηση και το σχεδιασμό του ψηφιακού καταστήματος.
Δείτε τα προφίλ των δημιουργών τους στο Roblox: @StrapCode, @MahaIo, @Blizzei, @missmudmaam, @Martin_Rblx2, @Polarcub_art και @RynityRift.
Με περισσότερους από 50 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες Roblox, η συνεργασία υποστηρίζει τη συνεχή εξερεύνηση της Tommy Hilfiger στους ψηφιακούς, gaming και metaverse χώρους.
Επίσης συμπληρώνει την ομάδα Tommy, μια πρωτοβουλία υπό την ηγεσία της κοινότητας που εξυμνεί οκτώ ανερχόμενα ταλέντα του gaming.
Με βάση την κληρονομιά της Tommy Hilfiger για την προώθηση νέων και αναδυόμενων ταλέντων, η ομάδα της Tommy επιδιώκει να ενδυναμώσει ένα νέο κύμα Futuremakers και να υποστηρίξει τους δημιουργούς στον χώρο του gaming με τα μοναδικά τους ταλέντα.
Οι φίλοι και followers του brand μπορούν να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας τα #TommyHilfiger και @TommyHilfiger.