Αυτό καταδεικνύει η έρευνα State of the Industry 2022: Modern Marketing in EMEA, που διεξήγαγαν το WARC και η MMA σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, με τη συμμετοχή πάνω από 700 marketers.
Παρόλο που οι marketers αρχίζουν να συνειδητοποιούν τις ευκαιρίες σε audio και gaming, τα κανάλια αυτά φαίνεται να λαμβάνουν ένα πολύ μικρό κομμάτι του συνολικού προϋπολογισμού, σηματοδοτώντας ένα πιθανό «επενδυτικό χάσμα» και μια μελλοντική ευκαιρία για τους διαφημιζόμενους.
Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν 2 στους 3 ερωτώμενους (63%) εκτιμούν ότι τα budgets τους για ψηφιακό marketing και διαφήμιση θα αυξηθούν στους επόμενους 12 μήνες, ενώ πάνω από το ένα τρίτο (38%) θεωρεί το gaming ως μια καταναλωτική συμπεριφορά που θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στη βιομηχανία του marketing.
Παράλληλα, 1 στους 4 (25%) πιστεύει ότι το audio (streaming, podcasts, κ.λπ.) θα επηρεάσει επίσης σημαντικά το industry, ενώ σχεδόν οι μισοί αναμένουν το Metaverse να αφήσει ισχυρό αποτύπωμα στο marketing μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC