Marketing Week
Η Aston Martin σε νέα παγκόσμια καμπάνια
Νέα brand strategy και ανανέωση του logo
Η Aston Martin σε νέα παγκόσμια καμπάνια
Τη νέα δημιουργική brand στρατηγική «Intensity. Driven» παρουσίασε η Aston Martin.

Προχωρώντας σε ανανέωση του εμβληματικού της logo με τα φτερά, λάνσαρε παράλληλα μια παγκόσμια καμπάνια, στη μεγαλύτερη επένδυση της για πάνω από μία δεκαετία

 Το «Intensity. Driven» αποτελεί μια δημιουργική ταυτότητα, που βασίζεται στην εδραιωμένη φήμη της Aston Martin, για τον συνδυασμό πολυτελούς αισθητικής και εκλεπτυσμένου σχεδιασμού με έντονη οδηγική απόλαυση.

Σύμφωνα με τη μάρκα, το νέο positioning «χτίζει» επάνω στην αυξανόμενη απήχηση που έχει η μάρκα σε ένα ευρύτερο, εύπορο κοινό παγκοσμίως, στο οποίο στρατηγικά στοχεύει το brand, ενώ παράλληλα υπογραμμίζει τις βασικές του αξίες.

Το concept ενσαρκώνεται σε μια ταινία που αποτυπώνει την αίσθηση της οδήγησης και τη συναισθηματική σύνδεση που έχουν οι οδηγοί με το αυτοκίνητό
τους, μέσα από την οπτικοποίηση αισθητηριακών δεδομένων, διαστολής της κόρης και καρδιακών παλμών, τα οποία αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια οδήγησης μιας Aston Martin Valkyrie.

Η καμπάνια περιλαμβάνει και την ανανέωση του λογοτύπου του brand, των φτερών, που στη φυσική τους μορφή δημιουργήθηκαν χειροποίητα από τεχνίτες κοσμημάτων του Birmingham.

Μια σειρά από social, digital και print υλικά, θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, MarketingInteractive.com

  • Aston Martin
  • νέα παγκόσμια καμπάνια
  • «Intensity. Driven»
  • νέα στρατηγική
  • ανανέωση