Η έρευνα «State of the Industry 2022: Modern Marketing in EMEA» αναλύει τις τρέχουσες συνθήκες και τα μελλοντικά trends στο ψηφιακό marketing, με τη συμμετοχή περισσότερων από 700 στελεχών marketing σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, σχεδόν δύο στους τρεις επαγγελματίες του χώρου υποστηρίζουν ότι η ενίσχυση του brand awareness (62%) και η δημιουργία leads και πωλήσεων (61%) αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες στο ψηφιακό marketing.
Ωστόσο, όταν χρειάζεται να αποτυπώσουν τον ρόλο της διαφήμισης στην επίτευξη αυτών των στόχων, οι marketers δυσκολεύονται να επιλέξουν τα καταλληλότερα metrics και 4 στους 10 αναφέρουν το measurement ως βασικό εμπόδιο για τη μελλοντική ανάπτυξη της ψηφιακής διαφήμισης.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα δύο τρίτα (68%) των συμμετεχόντων χρησιμοποιεί engagement metrics (π.χ. video completion rates, social sharing, CTR) για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας του marketing, σχεδόν οι μισοί (54%) χρησιμοποιούν business metrics (π.χ. ROI, incremental sales, κέρδος, LTV) και το ένα τρίτο επιλέγει attitudinal metrics (π.χ. awareness, εικόνα και άλλα brand KPIs).
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC