Marketing Week
Public: Χρυσό βραβείο για το εντυπωσιακό κατάστημα στο Metropolis Mall
Public: Χρυσό βραβείο για το εντυπωσιακό κατάστημα στο Metropolis Mall

Ακόμα μια σημαντική διάκριση εξασφάλισαν τα Public. Η αλυσίδα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και οικιακών συσκευών έλαβε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Πρότυπο Κατάστημα (κορυφαία έκφραση καινοτομίας και ελκυστικότητας για τον πελάτη)» για το εντυπωσιακό concept store στο Metropolis Mall στη Λάρνακα. Το νέο κατάστημα Public απέσπασε το βραβείο αφού αξιολογήθηκε με άριστα για τη λειτουργικότητά του, τον σύγχρονο σχεδιασμό του και την ξεχωριστή προσέγγιση που φέρνει στο λιανικό εμπόριο όχι μόνο της Κύπρου, αλλά και της ανατολικής Μεσογείου.

Η τελετή απονομής των βραβείων που διοργανώνονται από την Boussias Communications πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Ιουλίου και σε αυτή συμμετείχαν οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις της Κύπρου. To βραβείο παρέλαβαν οι: Ιπποκράτης Κουρκούμπας, Marketing Director των Public στην Κύπρο, Κώστας Χονδροκωστόπουλος, Sales & Network Manager των Public στην Κύπρο και Αγγελική Μιχαήλ, Διευθύντρια Καταστήματος Public (Λάρνακας).

Με διευρυμένη ποικιλία προϊόντων το ολοκαίνουργιο στολίδι των Public στο Metropolis Mall χαρίζει στον καταναλωτή την πιο ευχάριστη αγοραστική εμπειρία. Το μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας ενσωματώνει χωροταξικές και τεχνολογικές καινοτομίες που προσφέρουν την πιο άνετη κι ευχάριστη εμπειρία αγοράς. Μεταξύ άλλων εισήγαγε χαρακτηριστικά στο λιανικό εμπόριο όπως ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις τιμές και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους αλλά και ειδικά σημεία pick up points, όπου οι καταναλωτές μπορούν να παραλάβουν άμεσα τις online παραγγελίες τους.

Σε έναν εντυπωσιακό χώρο συνολικού εμβαδού 3000 τ.μ. που φιλοξενεί διαδραστικές ζώνες, μικροί και μεγάλοι ανακαλύπτουν, δοκιμάζουν και προμηθεύονται ό,τι επιθυμούν από τη διευρυμένη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, ψυχαγωγίας αλλά και οικιακών συσκευών. Το κατάστημα βασίστηκε στην omnichannel στρατηγική της εταιρείας, η οποία συνδυάζει τα φυσικά καταστήματα με το ecommerce και την τεχνολογία. Το retail experience περιλαμβάνει όλο το ταξίδι του καταναλωτή από την οθόνη του κινητού ή του tablet στα φυσικά καταστήματα με τις επιλογές να είναι απεριόριστες για όλη την οικογένεια.

Μέσα στις διαδραστικές ζώνες του καταστήματος ο επισκέπτης μπορεί να προμηθευτεί όλες τις οικιακές συσκευές όπως ψυγεία, πλυντήρια, στεγνωτήρια κ.α , να ζήσει μια live cooking εμπειρία και να δοκιμάσει συσκευές για έξυπνο σπίτι. Οικιακές μικροσυσκευές και άλλα προϊόντα για το σπίτι (συσκευές και σκεύη μαγειρικής, συστήματα σιδερώματος, μηχανές καφέ, ηλεκτρικές σκούπες, συσκευές περιποίησης κ.α.), συνθέτουν μια τεράστια γκάμα επιλογών για τον καθένα.

Αναφερόμενη στο βραβείο η Αγγελική Μιχαήλ, Διευθύντρια Καταστήματος Public (Λάρνακας) σημείωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το βραβείο που λαμβάνουμε για το πιο ωραίο κατάστημα της Κύπρου ίσως και της Ελλάδας. Το βραβευμένο κατάστημα στο Metropolis Mall επιβεβαιώνει τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα των Public, αλλά και τον χαρακτηρισμό τους ως “love brand”. Ο στόχος μας είναι να ανανεώνουμε διαρκώς την εμπειρία, με ιδέες και ευκαιρίες που προσφέρουν ακόμα περισσότερα στον καταναλωτή. Με το βραβείο δείχνουμε και σε αυτή την περίπτωση ότι τα έχουμε καταφέρει! Τα συγχαρητήρια ανήκουν στην ομάδα που ετοίμασε με όρεξη και πολλή δουλειά το κατάστημα».

Περισσότερα στο: https://www.alphanews.live/economy/hryso-brabeio-sta-public-gia-entyposiako-katastima-sto-metropolis-mall