Τα live events, η επερχόμενη εκδοχή του Disney+, που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις, καθώς και τα addressable και measurement offerings αποτέλεσαν την αιχμή του δόρατος, με το 40% του budget που διασφαλίστηκε κατά τη διαδικασία του upfront να κατευθύνεται στο streaming και το digital, χάρη στα Disney+, ESPN+ και Hulu.
Η αγορά αντέδρασε ιδιαίτερα θετικά με την ένταξη του Disney+ στο offering, με τους πελάτες να στρέφονται στην πλατφόρμα χάρη στην κλίμακα και την ποικιλία του περιεχομένου.
Επιπλέον, το CPM (κόστος ανά χίλιους θεατές) αυξήθηκε σε streaming, sports, broadcast και cable, ενώ τα έσοδα εκτινάχθηκαν με διψήφια ποσοστά.
Οι πιο δυνατές κατηγορίες περιλαμβάνουν οικονομικές υπηρεσίες, media και ψυχαγωγία, φαρμακευτικές, sports gaming και ταξίδια.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdWeek