Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα τρία τέταρτα των μεγάλων πολυεθνικών πελατών είναι «σχετικά ικανοποιημένοι» ή λιγότερο με την τρέχουσα δομή του agency roster τους.
Σχεδόν 7 στους 10 έχουν πραγματοποιήσει πρόσφατα ή σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αλλαγές στο roster τους, ώστε να ανταποκρίνεται στη νέα τάξη πραγμάτων και την επιθυμία τους για μια διαφορετική οργάνωση.
Μόνο το 25% των ερωτηθέντων απάντησε ότι είναι «πολύ» ή «πάρα πολύ ικανοποιημένο».
«Ο επιταχυνόμενος ρυθμός της αλλαγής της καταναλωτικής συμπεριφοράς και η χρήση του digital καθιστά εξαιρετικά πιθανό το γεγονός τα περισσότερα rosters να εισέρχονται σε μια περίοδο διαρκούς εξέλιξης», ανέφερε η Julia Kraft, Senior Manager, Global Marketing Services της WFA.
Όπως προέκυψε, το 80% των συμμετεχόντων διαθέτει πλέον κάποια εσωτερική δομή agency σε κάποια μορφή (από το 57% το 2020), ενώ ένα επιπλέον 13% δηλώνει ότι σκέφτεται να εισάγει μία. Παράλληλα, 1 στους 3 πελάτες δήλωσε ότι δεν χρησιμοποιεί ή δεν διαθέτει συστηματική προσέγγιση για τη μέτρηση της απόδοσης του agency.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC