Marketing Week
Αναθεωρούν τη δομή των agency rosters τους τα global brands
Περίοδο διαρκών αναδιατάξεων προβλέπει η WFA
Αναθεωρούν τη δομή των agency rosters τους τα global brands
Σε αναθεώρηση της δομής της συνεργασίας τους με τους agency partners τους προχωρούν ή σχεδιάζουν να προχωρήσουν στην πλειονότητά τους οι πολυεθνικοί διαφημιζόμενοι, σύμφωνα με νέα έρευνα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζόμενων (WFA) και του Observatory International.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα τρία τέταρτα των μεγάλων πολυεθνικών πελατών είναι «σχετικά ικανοποιημένοι» ή λιγότερο με την τρέχουσα δομή του agency roster τους.

Σχεδόν 7 στους 10 έχουν πραγματοποιήσει πρόσφατα ή σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αλλαγές στο roster τους, ώστε να ανταποκρίνεται στη νέα τάξη πραγμάτων και την επιθυμία τους για μια διαφορετική οργάνωση.

Μόνο το 25% των ερωτηθέντων απάντησε ότι είναι «πολύ» ή «πάρα πολύ ικανοποιημένο».

«Ο επιταχυνόμενος ρυθμός της αλλαγής της καταναλωτικής συμπεριφοράς και η χρήση του digital καθιστά εξαιρετικά πιθανό το γεγονός τα περισσότερα rosters να εισέρχονται σε μια περίοδο διαρκούς εξέλιξης», ανέφερε η Julia Kraft, Senior Manager, Global Marketing Services της WFA.

Όπως προέκυψε, το 80% των συμμετεχόντων διαθέτει πλέον κάποια εσωτερική δομή agency σε κάποια μορφή (από το 57% το 2020), ενώ ένα επιπλέον 13% δηλώνει ότι σκέφτεται να εισάγει μία. Παράλληλα, 1 στους 3 πελάτες δήλωσε ότι δεν χρησιμοποιεί ή δεν διαθέτει συστηματική προσέγγιση για τη μέτρηση της απόδοσης του agency.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC

  • WFA
  • νέα έρευνα
  • global brands
  • αλλαγές
  • agency rosters