Η ηλεκτροκίνηση παγκοσμίως έχει φτάσει σε σημείο καμπής, καθώς, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της παγκόσμιας έρευνας της EY, Mobility Consumer Index, το 52% των καταναλωτών που προσανατολίζονται στην αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, επιθυμούν την απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος.
Η έρευνα, που διεξήχθη σε δείγμα 13.000 καταναλωτών σε 18 χώρες, καταδεικνύει ότι οι αγοραστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη (π.χ. Ιταλία – 73%) και στην Ασία (π.χ. Κίνα – 69%, Νότια Κορέα – 63%), παρουσιάζονται περισσότερο αποφασισμένοι για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος, σε αντίθεση με τους καταναλωτές στην Αυστραλία (38%) και στις ΗΠΑ (29%).
Οι περιβαλλοντικές ανησυχίες αποτελούν τον πρωταρχικό παράγοντα που ωθεί τους συμμετέχοντες στην αγορά ηλεκτρικού οχήματος (38%), ενώ οι αυξανόμενοι περιορισμοί και επιβαρύνσεις στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρουσιάζονται, για πρώτη φορά, ως σημαντική ανησυχία (34%).
Η έρευνα, επίσης, σημειώνει ότι όσοι προσανατολίζονται στην αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος, είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον χρήματα. Το 88% δηλώνουν ότι θα πλήρωναν περισσότερα, ενώ το 35% είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν 20% επιπλέον ή και περισσότερο.
Αυξάνεται η εμπιστοσύνη στην αυτονομία
Τέλος, η έρευνα καταδεικνύει ότι, όσοι καταναλωτές κατέχουν ήδη ηλεκτρικά οχήματα, ανησυχούν λιγότερο για την αυτονομία τους μετά τη φόρτιση ή για τις ίδιες τις υποδομές φόρτισης. Ο κορυφαίος παρακινητικός παράγοντας για την αγορά ηλεκτρικού οχήματος είναι, για δεύτερη συνεχόμενη φορά, η μεγαλύτερη αυτονομία τους, ενώ μόλις το 27% των ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων τρέφουν προβληματισμούς για τις υποδομές φόρτισης, σε σύγκριση με το 36% όσων δε διαθέτουν ηλεκτρικό όχημα.