Marketing Week
Ψηφιακή διαφήμιση: Oι media buyers θα πλήρωναν περισσότερο για premium inventory
Νέα έρευνα του ΙΑΒ Europe
Ψηφιακή διαφήμιση: Oι media buyers θα πλήρωναν περισσότερο για premium inventory
Τους προβληματισμούς και τις προτεραιότητες του buy-side στην ψηφιακή διαφήμιση εξετάζει πρόσφατη έρευνα του IAB Europe, διερευνώντας παράλληλα τις στάσεις του απέναντι στα πρότυπα του industry και τα διαφορετικά είδη inventory.

H μελέτη, η οποία αναπτύχθηκε από τις τοπικές ενώσεις του ΙΑΒ, στο πλαίσιο του European Quality Working Group, κατέδειξε ότι ο ρόλος των standards της βιομηχανίας είναι εξαιρετικά σημαντικός.

Σε ποσοστό 84%, οι buyers συμφωνούν ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερη τιμή για premium και αξιόπιστο inventory, ενώ το 92% προτιμά να επενδύσει το budget του σε παρόχους, που συμμορφώνονται με τα standards του κλάδου.

Επιπλέον, το 73% υποστηρίζει ότι ελέγχει αν ένας publisher ή πάροχος ακολουθεί τα πρότυπα, προτού ξεκινήσει να συνεργάζεται μαζί του, ενώ μόλις το 19% δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τα standards.

To ποσοστό αυτό διαμορφώνεται στο 6% όταν ο αγοραστής δραστηριοποιείται σε αγορά, που διαθέτει εθνικά πρότυπα ποιότητας.

Παράλληλα, το 89% προβληματίζεται πολύ σε σχέση με το viewability, με το αντίστοιχο ποσοστό για το brand safety να κινείται στο 79%.

Οι περιοχές, που το buy-side θεωρεί ότι χρειάζονται την ανάπτυξη προτύπων, είναι τα CTV, audio και DOOH.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, IAB Europe

  • IAB Europe
  • νέα έρευνα
  • ψηφιακή διαφήμιση
  • buy-side
  • media buyers