H μελέτη, η οποία αναπτύχθηκε από τις τοπικές ενώσεις του ΙΑΒ, στο πλαίσιο του European Quality Working Group, κατέδειξε ότι ο ρόλος των standards της βιομηχανίας είναι εξαιρετικά σημαντικός.
Σε ποσοστό 84%, οι buyers συμφωνούν ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερη τιμή για premium και αξιόπιστο inventory, ενώ το 92% προτιμά να επενδύσει το budget του σε παρόχους, που συμμορφώνονται με τα standards του κλάδου.
Επιπλέον, το 73% υποστηρίζει ότι ελέγχει αν ένας publisher ή πάροχος ακολουθεί τα πρότυπα, προτού ξεκινήσει να συνεργάζεται μαζί του, ενώ μόλις το 19% δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τα standards.
To ποσοστό αυτό διαμορφώνεται στο 6% όταν ο αγοραστής δραστηριοποιείται σε αγορά, που διαθέτει εθνικά πρότυπα ποιότητας.
Παράλληλα, το 89% προβληματίζεται πολύ σε σχέση με το viewability, με το αντίστοιχο ποσοστό για το brand safety να κινείται στο 79%.
Οι περιοχές, που το buy-side θεωρεί ότι χρειάζονται την ανάπτυξη προτύπων, είναι τα CTV, audio και DOOH.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, IAB Europe