Η πλατφόρμα επέλεξε τον τεχνολογικό γίγαντα, ως global advertising technology & sales partner.
Ο Chief Operating Officer & Chief Product Officer του Netflix, Greg Peters δήλωσε:
«Η Microsoft έχει αποδεδειγμένα την ικανότητα να υποστηρίξει όλες τις διαφημιστικές μας ανάγκες, καθώς συνεργαζόμαστε για να χτίσουμε μια νέα, ad-supported πρόταση. Κυρίως, η Microsoft έχει προσφέρει την ευελιξία για καινοτομία σε επίπεδο τεχνολογίας και πωλήσεων, καθώς και σε επίπεδο ισχυρής προστασίας της ιδιωτικότητας των μελών μας. Ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι ξεκάθαρος: περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και premium brand εμπειρίες για τους διαφημιζόμενους, καλύτερες από αυτές της παραδοσιακής τηλεόρασης».
Ο Mikhail Parakhin, President of Web Experiences της Microsoft, σχολίασε:
«Οι marketers, που θα στρέφονται στη Microsoft για τις διαφημιστικές τους ανάγκες, θα έχουν πρόσβαση στο κοινό του Netflix και σε premium CTV inventory».
Με βάση τις πληροφορίες που μεταδίδονται, το Netflix θα προσφέρει ένα φθηνότερο πακέτο συνδρομής, το οποίο θα περιέχει διαφημίσεις.
Oι διαφημίσεις του Netflix θα είναι διαθέσιμες μέσω της Microsoft.